Dit weekend kreeg ik dit bericht toegestuurd:

Ik ben vorig jaar nog op bezoek geweest in het museum, en mijn gezin werd hartelijk ontvangen door Meindert en zijn vrouw. Toen we alle auto's hadden bekeken heeft mijn vrouw nog een tijdje nagepraat met zijn vrouw. Het werd toen wel duidelijk dat het niet goed ging met de gezondheid van Meindert. Die dag was weer voor het eerst dat het museum open was sinds 3 weken. Meindert had gewoon geen energie genoeg om zijn grootste hobby (het museum) te doen.
Ook als Holland Kadett B Club zijn we een keer op bezoek geweest.
Ik ben niet iemand die elke scheet op facebook of een forum deel, maar dit bericht moest ik gewoon met jullie delen.......
Ralph