Zit er ook aan te denken de wiellagers te vervangen.
Nu er geen olie meer in de assen en diff zit, kan ik de lagers horen als ik de assen rond draai, een beetje een droog lager geluid.
Ga eerst nog even wat olie in de as doen om te kijken of het geluid weg gaat als de lagers weer gesmeerd worden.
Gelukkig blijken de lagers nog goed te zijn, waren kurkdroog geworden van het lange stilstaan.
Heb wat olie in de as gedaan en de as een dagje recht overeind gezet zodat de dikke olie goed in de lagers kon trekken, de lagers zijn nu weer super stil bij het ronddraaien
