heb net even gekeken maar het zit echt op het wiel. Remtrommel heeft er geen last van.
Als de auto gewoon staat geparkeerd. en je duwt met je voet tegen de bovenkant van de band dan beweegt de velg ten opzichten van de remtrommel.
Ik zou in dat geval even controleren of de 4 wielmoeren wel goed vast zitten. Daarmee zit de velg op de remtrommel bevestigd, dus als die los zitten kan er speling tussen de velg en de remtrommel ontstaan....