Prachtige originele en complete Opel B-Kadett Coupé uit 1969 in de originele beige kleur zoals dat bij die tijd past. Korte pook, originele wieldoppen, heerlijk rijdend, met nog half jaar AKP, origineel en net interieur, werkende radio uit die tijd.

Eerlijk: Ooit door de vorige eigenaar over gespoten en dat had beter gekund, maar op zich gewoon netjes zoals je op de foto's kunt zien. Linker slot was kapot, gerepareerd en nu werkt ie weer even niet: zal wel weer te maken zijn. Dashboardlampjes nog te installeren. Ze is dan ook al 46 jaar oud... Kortom: een hele mooie nette en complete basis om jouw oldtimer van te maken.
Wat heb ik er aan laten doen na mijn aankoop: Remblokken, revisieset remzuiger (rechts). Slot links gerepareerd. Tankdop slot gefixt. Knipperlichten rechts. Ruitenwisserbladen vervangen. Claxon aangesloten. Werking mistlampen voor gecheckt. Handrem afgesteld. Radio aangesloten en kabels wegwerken. Raamrubbers en chromen pees voor en achter. Vacuumslang vervangen. Versnellingsbakrubber. 2x stuurhuishoes. 2x RW Blad. 4x bougie. Contactpuntjes. Olie 4 liter. Luchtfiler vervangen. Nieuwe knipperlichtrubbers voor. Nieuwe motorkaprubbers. Nieuwe tapijtset. Beetje preventief laswerk. Nu is ie veilig en toonbaar wat mij betref, en klaar voor de volgende APK.
Waarom gaat ie weg: Ik had een ander doel en dit kwam voorbij: 'alvast' gekocht en gruwelijk veel schik mee. Hij zal nu weg moeten om het originele doel mede te financieren: Behoorlijk wat geld in gestopt om hem netjes en veilig te maken en nu dus een kant en klare mooie oldtimer voor de liefhebber. Goed voor nog jaren plezier, te beginnen met deze warme nazomer.
Wie neemt deze mooie klassieker van me over? 3.950 euro wil ik er graag voor ontvangen. Bieden kan vanaf 3.400. (zie Marktplaats.nl, ook voor meer foto's)
Geen inruil.
Dank, Bas.