Toen ik mijn motor had gereviseerd had ik de eerste maanden 4 bar op alle 4 de cilinders, en daar start en loopt een Opel motor perfect op, dus daar kan het bij jou motor niet aan liggen.
Dus waarschijnlijk toch echt een ontsteking fout.
Even stap voor stap meten wat er aan de hand is.
Auto op contact en stoom meten op plus van bobine en min op massa, dit moet nu minimaal 12 volt geven, als de motor zou lopen gaat deze stroom naar 9 volt.
Contact uit zetten en multimeter op ohm zetten, meet nu tussen de plus en min van de bobine, en meet tussen de plus en het punt waar de bougiekabel in gaat.
Primair zou dit tussen de 0,7 en 1,5 ohm moeten zijn, secundair tussen de 7,5 en 10,5 ohm, anders bobine vervangen.
Zet de multimeter op piep-geluid stand, plus op plus van de ontsteking en min op massa, nu motor bij vliegwiel rond draaien, bij open en dicht gaan van contactpunten gaat het piepgeluid af van multimeter, het kan namelijk zijn dat er een klein brand puntje op de contactpunten zit, deze onderbreken dan niet meer, of er zit een oxidatie laagje op de puntjes, even schuurpapiertje tussen de puntjes halen dan is het opgelost ( is een veel voorkomend probleem, zelfs bij nieuwe puntjes) deze gaan dan wel dicht maar maken geen contact.
Als laatste, bougie er uit draaien, bougiekabel op bougie, bougie tegen massa aan leggen en starten, bougie moet flinke blauwe vonk geven.
Bij geen vonk, even laten weten voor de volgende testjes.
Veel plezier met testen, ik gok op oxidatie op contactpunten

Groetjes Martin.