Dan heb je wel remdruk, maar dan moeten je remschoenen ongeveer een meter naar buiten bewegen

Schoenen afstellen zodat het wiel net vrijloopt en dan een paar keer pompen. Als de aanslag dan niet kleiner wordt heb je alsnog intern een lek. Maar meestal voel je dan wel je pedaal eerst iets harder worden waarna de druk verdwijnt.
Bij het interne lek dat ik had kreeg ik ook nog wel druk op het allerlaatst, door de afsluitende remcup vermoed ik.