26 Juni 2026, 20:54:18
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Alles over de Kadett-B
>
Aandrijving
>
wie weet dit
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: wie weet dit (gelezen 7399 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ockdet
Hero Member
Berichten: 800
mijn kadett
wie weet dit
«
Gepost op:
06 Februari 2017, 21:03:35 »
wie weet of deze remankerplaat voor grote schoenen is of voor kleine schoenen
Gelogd
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:wie weet dit
«
Antwoord #1 Gepost op:
07 Februari 2017, 14:45:02 »
voor smalle remschoenen, de brede uitvoering zit bevestigd met een staafje en deze is voor een klemmetje.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
apex4x4
Hero Member
Berichten: 1631
Re:wie weet dit
«
Antwoord #2 Gepost op:
07 Februari 2017, 17:13:31 »
Wil jij overstappen van smalle naar brede remtrommels ??
Ik ben namelijk heel benieuwd of je dan alleen maar een andere remankerplaat nodig hebt, of ook andere steekassen ??
Is wel heel interessant omdat je haast niet aan smalle remtrommels kan komen.
Gelogd
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
ockdet
Hero Member
Berichten: 800
mijn kadett
Re:wie weet dit
«
Antwoord #3 Gepost op:
07 Februari 2017, 19:12:48 »
KAN JE ZO BESTELLEN MARTIN HEBBEN WE HET AL EENS EERDER OVER GEHAD HEB JE TOEN OOK DE LINK GESTUURD
IK HEB EEN REMANKERPLAAT VOOR GROTE SCHOENEN EN OOK DE REM TROMMELS
EM DE STEEKASSEN . WIL DIT OMDAT HET MEER REMVERMOGEN GEEFT
OOK GA IK PUZZELEN MET DE VOORASSEN VAN EEN C KADETT DEZE HEEFT OOK GROTERE REM BLOKKEN EN VOOR ZOVER IK GEHOORD HEB PAST HIER NOG GROTERE REMKLAUW OP VAN EEN OPEL REKORD OF IETS ANDERS VAN OPEL . IK HEB NOG REMKLAUWEN LIGGEN VAN EEN E KADET DEZE PASSEN OP DE C KADET AS . HET VERSCHIL IS DAT DE REMBLOKKEN VAN DE E KADETT ZIJN WEL EEN KEER ZO GROOT ALS DIE VAN ONZE B KADETT KOMT TIJD KOMT RAAD . VANDAAG DAK ISOLATIE GEHAALD VOOR DE SCHUUR DUS HELLAAS NOG GEEN KADETT TIME
Gelogd
ockdet
Hero Member
Berichten: 800
mijn kadett
Re:wie weet dit
«
Antwoord #4 Gepost op:
07 Februari 2017, 21:05:18 »
http://mm-opelparts.nl/remmen/remschijven-trommels/remtrommel/3504538037/remtrommel-achter-set-35-mm-x-200-mm/
http://copeparts.nl/nl/shop/kadett_e/sub,3/gid,76
https://www.motor-doctor.nl/products/2364437-remtrommel
hier wat site.s volgens mij moet je deze hebben
Gelogd
Pagina's: [
1
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...