excuses voor de late reactje, ben op vakantie geweest en ben gisteren pas weer terug gekomen

mag ik een foto ervan? de coupe wielbogen zijn namenlijk anders, en volgens mij is die van jou een sedannetje

evengoed wel interesse, misschien weet ik er wat van te maken
EDIT: oeps! kijk nog eens goed en zie dat jij überhaupt geen sedan hebt en zelfs 2 coupés! mijn fout, een fototje is alsnog handig, maar denk dat ik eerder naar de prijs kan vragen
