De automaat-overbrenging is toch het langste? Ik dacht namelijk altijd dat de automaat de grootste overbrenging had vanwege het feit dat dit maar 3 versnellingen zijn.
Volgens jouw overzicht zou de automaat dus feitelijk de kortste overbrenging (hoogtoerig/lagere topsnelheid) hebben.
