|
ThijsV
Gast
|
 |
« Gepost op: 04 Augustus 2017, 13:25:26 » |
|
Ik weet niet of het hier ooit nog verder ter sprake is gekomen, maar ik heb net weer gesproken met de duitse verkoper voor de ombouw handleiding, en ik heb er 1 bij hem bestelt, documentatie volgt binnenkort in dit topic!
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Robin
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Augustus 2017, 13:59:58 » |
|
5-bak op OHV...Dat klinkt interessant! 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
kermitc
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Augustus 2017, 15:39:52 » |
|
is al besproken.
ik ben er zelf ook mee bezig
eerst auto opbouwen,rdw keuren
dan zo snel mogelijk ombouwen
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Robin
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Augustus 2017, 15:55:47 » |
|
Is zo'n 4 bakje om te bouwen naar 5 bak dan??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
ThijsV
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 04 Augustus 2017, 20:11:21 » |
|
De truc is om de kom van een automaatbak op een getrag 240 te lassen, kort gezegd
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
kermitc
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Augustus 2017, 21:28:49 » |
|
ik wil het met adapterplaat doen
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
ThijsV
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Augustus 2017, 22:37:08 » |
|
Ik heb die duitser al 25 euro betaald, de manier waarop hij het doet schijnt al 9 jaar vlekkeloos in zijn C aero te werken, lijkt me een poging waard dus 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 05 Augustus 2017, 09:26:16 » |
|
Heb jij in jou kadettje zo'n grote tunnel dat daar een getrag 240 in past ?? of zet je er een tunnel in van een automaat bak.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|
ThijsV
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 05 Augustus 2017, 15:42:25 » |
|
dat brengt me naar het boodschappenlijstje, een automaattunnel, een automaatkom, en een getrag 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Augustus 2017, 10:34:38 » |
|
kan je ook net zo goed 1900 blok er in doen scheeld boel werk hoef je het niet aan te passen ... en alleen de tunnel maar groter te maken sla je 2 vliegen in 1 keer
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Augustus 2017, 10:51:01 » |
|
kan je ook net zo goed 1900 blok er in doen scheeld boel werk hoef je het niet aan te passen ... en alleen de tunnel maar groter te maken
En de ophang motorsteunen aanpassen en radiator naar voren plaatsen hoeft niet ??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|
ThijsV
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 06 Augustus 2017, 14:18:00 » |
|
En dan heb je ook nog de zaak van de achteras vervangen met een die dat soort pk's wel aankan
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
katurbotje
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Augustus 2017, 12:11:11 » |
|
Hallo thijsv,
Heb je de info van de duitser al binnen, Ik ben wel nieuwschierig.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 08 Augustus 2017, 21:27:56 » |
|
volgens mij moeten we met elkaar bij krause maar een setje bestellen .. en na laten maken is dat een idee
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 09 Augustus 2017, 07:51:29 » |
|
volgens mij moeten we met elkaar bij krause maar een setje bestellen .. en na laten maken is dat een idee
Zit net bij Krause motorsport te kijken, schrik een beetje van het prijskaartje van zo'n ombouwsetje, vind €1370 toch wel veel geld voor een pasplaat en ophangbeugel. Mocht er iemand toch zo'n set kopen zou het fijn zijn als er tekeningen met maten van nagemaakt kunnen worden, of dat ik langs kom om de maten op te nemen, maak ik er wel een pdf tekening van zodat je deze overal kan laten namaken. http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/OHV-5-Gang-Umbausatz-Kadett-C?source=2&refertype=5&referid=15866
|
|
|
|
|
Gelogd
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|