|
jeewee85
Gast
|
 |
« Gepost op: 30 September 2017, 20:52:46 » |
|
Hallo,
Heeft iemand nog een goede middendemper liggen, voor de kadett B? Of weet iemand waar je zon demper kan kopen?
Groeten,
Jan Willem
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Olaf
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Oktober 2017, 08:15:08 » |
|
Hoi Jan Willem, Hier kun je hem gewoon nieuw kopen: WinpartsPrijs €36,76 Er zijn alleen wel 2 verschillende diktes qua buisdiameter, zit zou je even na moeten vragen en opmeten aan je eigen kadett of dit de juiste is. Groeten Olaf
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie) Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1) Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
|
|
|
|
|
|
wienf390
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Oktober 2017, 17:43:12 » |
|
Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Rondjerijder
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Oktober 2017, 14:40:36 » |
|
Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper.
..........waar kun je dat aan zien ?
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Oktober 2017, 17:20:54 » |
|
kijk maar op de website rondjerijder er z\ijn 2 types
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Rondjerijder
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 07 Oktober 2017, 06:29:07 » |
|
kijk maar op de website rondjerijder er z\ijn 2 types
Oke, het verschil heb ik gevonden maar bij welke hoort nou een einddemper ?
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
|
|
|
|
jeewee85
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 07 Oktober 2017, 18:14:46 » |
|
Bedankt voor de reacties!
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 08 Oktober 2017, 23:25:50 » |
|
Let op er zijn twee verschillende middendempers,1 voor met einddemper en 1 zonder einddemper.
..........waar kun je dat aan zien ? degene voor de S en SR is voor een uitlaat MET einddemper.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Kadett B L "super" 1968 LPG
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 09 Oktober 2017, 19:21:24 » |
|
Eigenlijk best vreemd dat de S motoren 2 uitlaat dempers hebben, dit geeft juist veel meer tegendruk en prestaties van de motor worden dan minder, of zit ik nu verkeerd te denken ??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 09 Oktober 2017, 19:37:09 » |
|
dat heb ik ook al eens gedacht martin . wat mij ook wel op is gevallen dat de c kadett een grotere diameter pijp heeft als onze b kadetjes heb namelijk nog een voorpijp van een c liggen
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
apex4x4
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 09 Oktober 2017, 19:55:09 » |
|
wat mij ook wel op is gevallen dat de c kadett een grotere diameter pijp heeft als onze b kadetjes heb namelijk nog een voorpijp van een c liggen
Mocht je een keer tijd hebben de doorsnede van de kadett-C pijp op te meten ben ik je heel dankbaar, zo'n uitlaat is straks iets beter voor mijn 1.2SR motor die ik ga bouwen.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
|
|
|
|
wienf390
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Oktober 2017, 11:54:01 » |
|
Zonder einddemper heeft de middelste demper meer demping,dan met einddemper.Heb eens een alleen middendemper gemonteerd,die eigenlijk voor uitlaat met einddemper geschikt wad.Leek wel een ferrari. Groeten Fred Uut Huuessen.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 13 Oktober 2017, 20:36:47 » |
|
zal morgen ff meten martin . morgen weer verder .. wat apk laswerk klaar maken op de achterkant . 7 jaar niks aan gedaan dus nu veel werk
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 13 Oktober 2017, 20:49:09 » |
|
Uhm de mijne (1.1 met zonder s) heeft ook een einddemper!??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|