Heren,
Gisteren 10 liter super 98 getankt in mijn zo goed als droogstaande kadettie.
Nu merk ik onder het rijden dat hij vooral bij wegrijden stottert. Deed hij eerder niet toen ik hem heb gekocht van de vorige eigenaar. Die heeft volgens mij altijd met loodhoudende benzine gereden uit Duitsland.
Zou ik toch een beetje loodvervanger bij de euro moeten gooien?
Gegroet en thanx,
Sven
hallo Sven, loodhoudende benzine is er allang niet meer in duitsland.je moet effe vermelden om welke motor het gaat en als die volgens jou altijd in duitsland heeft getankt, dan zal deze ook op de duitse benzine afgesteld zijn. bij mij komen vaker kadett rijders met die problemen en opnieuw afstellen met nederlandse benzine dan is het euvel verholpen.
Chris