Contact gaat niet meer uit...
Vandaag wou ik eens een stuk gaan rijden. De auto staat lekker warm binnen en onder een druppelaar.
Normaal start en lopen, maar vandaag dus niet.
Ik doe het contact aan en de auto heeft stroom maar slaat niet aan. Even voor de zekerheid mijn andere auto erbij voor starthulp daar accu was genoeg vol.
Toen even met een hamer getikt op de startmotor, en na een aantal keer proberen sloeg hij gewoon aan.
Lekker rond gereden en tussendoor de auto uit gehad. Weer even niet starten, maar vanzelf sloeg hij toch gewoon aan. Even later bij een vriend sloeg hij niet meer aan. Dus even duwen en zo de auto gestart. Prima naar huis gereden en niks aan de hand.
Thuis weer even proberen. En dus niet meer starten.
Weer geduwt, en toen bleef de startmotor meedraaien. Vervolgens start de auto nu wel maar blijft startmotor draaien. Heel apart. Vervolgens wil ik de auto uitzetten, gaat deze niet meer uit met de sleutel...
het contact blijft nu continu aan! De auto start nu wel maar blijft de startmotor ook meedraaien. Zou het misschien aan het contact liggen of maar ie ergens sluiting. Of is het toch de startmotor.
Ik hoor graag advies
Alvast bedankt