Holland Kadett B Club Forum
02 Mei 2026, 10:33:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: voorwiellagers B-1  (gelezen 27101 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: 22 Januari 2007, 22:28:00 »

in Engeland zijn nog vaak originele uit tehalen, daar ligt nog genoeg van het oude spul.
Chippie
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: 22 Januari 2007, 22:39:06 »

Citaat
 in Engeland zijn nog vaak originele uit tehalen, daar ligt nog genoeg van het oude spul.

Als je de adresjes weet...
Ik zal het in ieder geval onthouden!
kadett-doc
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 23 Januari 2007, 18:10:57 »

Citaat

Citaat

Als je de adresjes weet...
Ik zal het in ieder geval onthouden!

ik zal de oude rekeningen boven water moeten toveren, daar staan de adressen op, zelfs gooi ik nooit iets weg wat apart is.

Chris
Chippie
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: 23 Januari 2007, 19:47:00 »

Ik gooi ook niks weg waarvan ik denk dat het wel eens waardevol kan zijn Chris Knipoog
Overigens heb ik vanmiddag de nieuwe motordempingsblokken gemonteerd op het voortrein... Past ook al niet. Heb de gaten moeten opboren. Valt me wel erg tegen van alle nieuwe onderdelen. Het past echt nooit es een keer lekker zoals het hoort. Tja, zal wel aan het feit liggen dat alles nagemaakt wordt. Alleen vraag ik me dan af: als je het namaakt, moet het toch hetzelfde worden als origineel? anders is het ook geen namaak maar lijkteropmaak (nieuw woord voor de dikke van dale)
kadett-doc
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: 23 Januari 2007, 22:05:00 »

Johan met het nieuwe woord het lijkeropmaak heb je het zeer goed betiteld, vooral wat van de kanten komt het oosten zoals Polen en in die omgeving is het vaak prijs dat het totaal niet past omdat hun ook werken met repro's en zijn de maten weer anders.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: