28 Juni 2026, 05:48:55
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Alles over de Kadett-B
>
Rondom de Kadett-B
>
verchromen
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: verchromen (gelezen 31049 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
verchromen
«
Antwoord #45 Gepost op:
17 Februari 2007, 18:38:00 »
Is toch ook geen schande om hem niet zelf te spuiten?
Gelogd
kadett-doc
Gast
verchromen
«
Antwoord #46 Gepost op:
18 Februari 2007, 19:00:56 »
Citaat
Is toch ook geen schande om hem niet zelf te spuiten?
bij de zilvere kiemen was het anders, die is geheel door me zelf gemaakt. :{blink}
Gelogd
Chippie
Gast
verchromen
«
Antwoord #47 Gepost op:
07 April 2007, 10:35:00 »
Ik heb afgelopen week nogmaals bij een aantal bedrijven hier " in de buurt" rondgevraagd wat alleen de driehoek raampjes (uitzetraampjes voorportieren) moeten kosten om er 2 te laten verchromen.
Bij alle drie krijg ik een prijs van boven de ? 100 per stuk :[reallymad]
Gelogd
BlueLine
Gast
verchromen
«
Antwoord #48 Gepost op:
07 April 2007, 10:54:00 »
ik moet ook nog eens wat laten verchromen dus zal eens hier in belgië rondkijken of er veel verschil zit tussen BE en NL
Mocht iemand nog een aantrekkelijk adres hebben met acceptabele prijzen dan hoor ik het graag aangezien ik hier nog 3 kratten heb liggen wat verchroomd moet worden (van de coupé en de B
Gelogd
Chippie
Gast
verchromen
«
Antwoord #49 Gepost op:
07 April 2007, 16:06:43 »
Citaat
Mocht iemand nog een aantrekkelijk adres hebben met acceptabele prijzen dan hoor ik het graag
Als je het hele topic had gelezen, had je geweten dat dit topic gaat over een adres waar je voordelig kunt laten verchromen
Gelogd
BlueLine
Gast
verchromen
«
Antwoord #50 Gepost op:
07 April 2007, 16:49:00 »
:blush niet goed genoeg opgelet, ben vandaag in België opzoek gegaan naar een verchromer heb er dinsdag een afspraak kan voor een vriendenprijsje verchromen (is oud collega van mij
)
Gelogd
Chippie
Gast
verchromen
«
Antwoord #51 Gepost op:
07 April 2007, 18:23:00 »
Kijk, vriendenprijsjes zijn altijd aantrekkelijk
Gelogd
Opelix
Gast
verchromen
«
Antwoord #52 Gepost op:
07 April 2007, 18:37:15 »
Citaat
:blush niet goed genoeg opgelet, ben vandaag in België opzoek gegaan naar een verchromer heb er dinsdag een afspraak kan voor een vriendenprijsje verchromen (is oud collega van mij
)
Welke firma heb je dan aangesproken ?
Gelogd
Chippie
Gast
verchromen
«
Antwoord #53 Gepost op:
19 April 2007, 19:26:00 »
Heb contact gezocht met het bedrijf wat Chris aanbeveelt. Echter moest ik ook hier meer dan 100 euro voor een miezerig draairaampje verchromen betalen.. Zelfs na het noemen van Chris zijn naam.. Schiet mij maar lek
Gelogd
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...