Holland Kadett B Club Forum
28 April 2026, 14:48:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kiemen Coupe  (gelezen 45396 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 02 Juni 2006, 16:42:00 »

Op een rommel markt afgelopen zaterdag lagen wat Olympia onderdelen. De verkoper had nog wat onderdelen thuis liggen. Ben er wezen kijken en die spullen gekocht. Deze man is ook nog bezig een kiemen coupe te restaureren, hier is ie een beetje in gestrand en wil hem wel verkopen. Daar ik er zelf geen auto's meer bij wil kopen (11 kadettjes zijn eerst wel voldoende) dacht ik dat er hier misschien wel iemand interesse heeft. Hij is op gas en de prijs indicatie is +/- 500 euro. Als iemand interesse heeft kan ik het telefoon nummer wel doorgeven. Er moet nog aan gelast worden, oa spatbordranden achter en de dorpels. Hij leek wel compleet. Donderdag ga ik er nog een keer heen om wat spullen op te halen en kan dan misschien wel even foto's maken bij interesse.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 08 April 2006, 00:16:00 »

hallo Paul, gaat het om een B1 Of B2 uitvoering  , heb wel intresse in deze auto. Chris
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 08 April 2006, 07:31:00 »

Ik dacht dat jij aan het inkrimpen was Lachebek
Het is een B2. Als ik er donderdag geweest ben zal ik ff vragen of ik er foto's van kan maken.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 08 April 2006, 21:05:00 »

hallo Paul, met inkrimpen weet ik het nog niet zeker. ligt eraan hoe hij erbij staat om zo een dagelijkse ervan te maken, zeer intersant ivm. het gas

Chris
kadett-doc
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 13 April 2006, 22:01:00 »

hallo Paul, heb je de foto's van die kiemen op gas. verheug me hierop.
Chris
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 13 April 2006, 22:24:00 »

Ik ben net terug (23:30) zal de foto's morgen even plaatsen. De prijs is ondertussen gezakt naar 300 Euro.
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 14 April 2006, 08:19:00 »

Hierbij Foto's

kadett-doc
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 14 April 2006, 22:49:13 »

Citaat
 Ik ben net terug (23:30) zal de foto's morgen even plaatsen. De prijs is ondertussen gezakt naar 300 Euro.

paul, de auto als deze nog te koop staat is deze verkocht. graag dit effe vermelden aan de eigenaar. had graag het tel nr.om een afspraak te kunnen maken voor de auto te kunnen afhalen
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 15 April 2006, 07:42:00 »

Ik mail het telefoon nummer wel even, 300 Euro is volgens mij wel een redelijk koopje. Ik  hoop dat je hem gaat restaureren en niet in de verkoop doet Lachebek
kadett-doc
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 16 April 2006, 01:05:00 »

een B2 maken is wat anders dan alleen maareen paar B1 te hebben. dus maken. bedankt paul, zal morgen bellen voor een afspraak te maken
kadett-doc
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 20 April 2006, 21:43:00 »

hallo Paul, volgende week zondag 30-4 ga ik de auto halen, eerst had ik de rit gepland op 23-4 maar bij nader inzien was de dag al geboekt voor het treffen bij Mendel. de kiemen sluit precies aan bij mijn volgende restauratie namelijk de eerste verbeterde B3 versie.
Chris
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 30 April 2006, 21:52:00 »

Was wel benieuwd als je hem al hebt opgehaald en wat je ervan vindt, met name van het al gedane "laswerk"....
kadett-doc
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 01 Mei 2006, 18:04:00 »

hallo Paul de kiemen is thuis en alle het laswerk moet eruit, je trekt het plaatwerk zo los en het is hier en daar geproptlast terwijl op bepaalde plaatsen totaal aflassen beter is.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Mei 2006, 21:52:00 »

hallo Paul, slecht bericht. bij goede inspectie bleken de chassisbalken bij de veren totaal ingescheurt te zijn op de plaatsen waar er de verstevigingen in de balken. voor de rest zaten er een onverklaabare scheuren in de bodem en in de rechtse voorste chassisbalk. heb me dit een week goed bekeken en het eindresultaat; motor en bak en de deuren zijn van een B1 afkomstig. kort gezegd deze week wordt ie geript, helaas een kiemen minder, jammer.

Chris
Chippie
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 12 Mei 2006, 16:47:00 »

Zitten hier ook van die scharnier rubbers in de B-stijl? Als je 'm toch gaat rippen, zou je deze er dan niet uit kunnen/willen zagen?
Ik ben nog altijd opzoek naar deze rubbers en hou me dan ook sterk aanbevolen Knipoog
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: