Holland Kadett B Club Forum
18 Juni 2026, 07:46:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: hoeveel kadett b ls fastback 4 deursen zijn er gemaakt ?  (gelezen 7355 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Opelix
Gast
« Gepost op: 05 November 2008, 19:25:00 »

de tittel veraad de vraag dus wie weet het antwoord ?

eventueel andere modellen zijn ook welkom .
Opelix
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 12 April 2007, 16:02:00 »

niemand die antwoord weet ?

Spijtig , want iemand die ik ken wil er eentje kopen en is zeer benieuwd ernaar .
bcoupe25
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 12 April 2007, 17:08:00 »

denk dat er niet zo veel van zijn net als de coupe van 72 met holle achterraam
Chippie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 12 April 2007, 19:39:10 »

Citaat
 denk dat er niet zo veel van zijn net als de coupe van 72 met holle achterraam

4 deurs fastback zijn er inderdaad niet zo heel erg veel meer. Hoeveel er ooit gemaakt zijn heb ik ooit ergens op een duitse site gelezen, maar kan die site niet meer vinden.

Het laatste gedeelte van je reply m.b.t. de coupé met holle achterruit klopt niet.
De meeste geproduceerde kadettjes zijn een coupe. Daarna de Fastback en de Kiemen
VEGTH914
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 05 November 2008, 18:12:00 »

Ik heb mij een week geleden een LS Fastback 5 deurs gekocht.

het is wel een hele aparte auto en de eigenaar verteldde mij dat er op dit moment nog maar 30 van in Nederland rijden.
Of dit waar is kan ik natuurlijk niet waarmaken, maar wel apart dat ik er dan 1 van heb Lachen
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 05 November 2008, 19:25:00 »

5-deurs zijn in ons zuinige land minder dik gezaaid; dat geldt voor de fastback, de sedan en de station.
Onze ouders/voorouders gingen er van uit dat wij (de kinderen) ons ook wel via de voordeur achter de omgeklapte voorstoel konden wringen. Verder konden die drukke kinderen er dan ook niet onder het rijden via de achterdeuren uitvallen en je liep niet het risico dat je vergat de achterdeuren op slot te doen(beter tegen diefstal) en last but not least (goed geschreven zo??), een 2-deurs was veel GOEDKOPER:{blink}  , en dat spreekt ons Hollanders toch erg aan.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Lizzie T
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Augustus 2010, 11:40:17 »

Vier deurs sedan! Inderdaad toendertijd niet gekocht door zuinige Hollanders, maar pas in 1996 geïmporteerd uit Italië. Er zit ook een Italiaans vlaggetje op het dashbord kastje  Cool.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: