weer een uurtje of 2 kadettinspectie! Sorry voor de soms wisselende kwaliteit van fotos, ze zijn met m'n GSM genomen.

Ja, dat is een VW, die van moeder! dettje is vele malen mooier. In welke staat dan ook.
Op dit moment wil ik hem zwart-wit laten spuiten (geel = zwart, zwart=wit) maar dat kan nog veranderen.

De onderkanten van de deur zijn nog 100% hard

Het nieuwe scherm heeft al wat roest. De persoon die hem al een deel had gerestaureerd heeft em een tijdje buiten moeten laten staan en dat krijg je er van als je dat doet... (en slecht je verse platen in de primer zet)

Dit is de rechter A-stijl vanaf het wiel gefotografeerd. Ziet er goed uit!

Deze stukje zijn niet goed gelast (en daarna niet eens strak gemaakt) dus dit moet er uit!

Het ontbreken van de uitlaat. Ik was aan het nadenken of het mooi zou zijn om zijlinkse uitlaten te installeren maar de dorpels lenen zich daar niet echt voor... en ze volledig onder de auto hangen zou de auto te hard verlagen denk ik... ik zal eens een foto nemen en er zo'n pijpje bij photoshoppen om eens te zien wat dat geeft.

Hoewel er op de papieren 1.1 staat zit er een 1.2S in! In m'n vraagbaak staan enkel 1.1 modellen en geen 1.2 dus ik kan adh daarvan niet zien of alle mechaniek hetzelfde is voor een 1.2. Als dat zo is kan ik een vragen aan Opel of hij nog te homologeren valt als 1.2S (die 10PK extra scheelt hem toch). Als dat niet kan zal de 1.1 die ik er bij kreeg toch er in gaan.

Ik heb de induk dat dit een nieuwe is... ik heb op andere fotos nog nooit een grijze gezien maar alleen zwarte!

Baterijbakje enkel wat oppervlakkig roest, hier niet lassen dus

Nog wat werk aan de winkel dus

Zeker de kofferbak is aan een grote beurt toe.

Linkse vloerplaat vooraan. Ook hier moet een nieuw stuk in. Dit is het enige plekje dat ik kan vinden waar het roest een gat heeft gemaakt, alle andere plaatsen zijn nog niet volledig doorgeroest voor zover ik nu kan zien.
En dan nog wat artistieke dingen gemaakt door m'n vriendin (ze moest iets doen terwijl ik de schuur wat opkuiste, blijkbaar toch gewoon zand en geen steenvloer

)

Spiegel links

Spiegel rechts (die er niet is)

Motorkap sluiting

Stukje uitlaatpakking dat op de motor ligt

Tankklepje
Zo, een hele boterham maar dat was het voor vandaag!