Holland Kadett B Club Forum
21 April 2026, 12:39:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aansluiting koplampen  (gelezen 7706 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Giovanni
Gast
« Gepost op: 05 Juli 2007, 23:36:00 »

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag. ik heb een b kadett en heb er nieuwe spatborden op gemonteerd. de voorste. nu zit ik met het aansluiten van de bedrading. er komt uit de kabelboom een witte stekker met 3 aansluitingen. deze komt op de lamp zelf. uit deze stekker komt een bruine draad. dat is de massa. deze komt op een van de aansluitpunten van de stadslichten. echter is deze bruine draad voorzien van 2 aansluitingen. het lijkt mij dat een van deze aansluitingen ergens op de carosserie moet worden aangesloten, maar ik zie nergens een aansluitpunt. heeftr er iemand toevalig foto's hiervan? Verder komt er uit de kabelboom nog een plusdraad voor het stadslicht en eentje voor het knipperlicht. aangezien er op het huis van het knipperlicht geen aansluiting zit voor een massa, neem ik aan dat deze van de carosserie afkomt dmv de schroefjes waarmee het huis vastzit?

Groetjes giovanni
Tom
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Juli 2007, 17:09:00 »

Hallo Giovanni,

als ik het goed voor heb is die bruine kabel verbonden niet met de carroserie maar doormiddel van  zo'n elektrisch hulpstukje wat je op je kabel kunt klemmen. En zo op de achterkant van de lamp ergens. Hiervoor zie ik bij mij 2aansluitingen zij zijn bij mij allebei aan gesloten doormiddel van nog een aftakking, ik weet niet of het zo hoord....
Misschien weet er iemand anders hoe het echt juist zit?
Foto's kon ik niet maken daar mijn camera stuk is.
Groeten ToM
Paul
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 05 Juli 2007, 19:08:00 »

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

De knipperlichten krijgen inderdaad aarde door de schroefjes.
bcoupe25
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 05 Juli 2007, 21:11:00 »

`beter kan je het niet krijgen toch??  had ook wel een foto voor je willen maken maar ik heb xenon er in gezet dus zit ff anders Lachebek
Giovanni
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 05 Juli 2007, 23:36:00 »

Super mensen! heel erg bedankt
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: