Holland Kadett B Club Forum
22 April 2026, 09:57:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 10/11-06-2006 HOCN Familiedag  (gelezen 21055 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 12 Juni 2006, 22:01:00 »

Hee het was geweldig!
Wat een weer en wat een gezelligheid. Tijden geleden dat ik zoveel leuke Opeltjes bijelkaar heb gezien! Ook het campingavontuur was mijns inziens geslaagd mede gezien de bierconsumptie en de vuurvreter! Ook leuk is dat een van onze leden de A-Olympia heeft gewonnen. Zo mag het elk jaar terugkomen! We hebben trouwens al afgesproken dat we ook volgend jaar de camping wederom gaan bezoeken, dus Klein Scheveningen, bereid je maar vast voor...
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 13 Juni 2006, 21:56:00 »

ijsselstein:  ik heb samen met mijn dochter een hele leuke dag gehad en ook nog wat onderdeeltjes kunnen vinden voor mijn kadett, ook heb ik nog met enkele clubleden kennis kunnen maken en lekker kunnen babbelen, en hun mooie opeltjes kunnnen bewonderen, wat ik jammer vondt dat het allemaal door elkaar stond, want zo weet je niet wie er bij welke auto hoort. daarom zal ik in september aanwezig zijn bij de b-kadett meeting zodat ik wat beter met andere clubleden kan kennis maken, al met al een toch zeer geslaagde dag en ik zie al uit naar de volgende meeting,

gr jacob:cool

kadett caravan 2.4 1969
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: