van avond het
versnellingspookmechanisme uitgedacht en aangepast op de tunnel.
de pook staat op de zelfde plaats al orgineel.
ik heb ook de oude pook gebruikt

Jacob,
Ik heb op mijn Omega bak ongeveer dezelfde constructie gemaakt. Het werkt echter niet! Het probleem is dat de radiale schakelactie (selectie 1-2, 3-4, 5-R) gebeurd door het draaien van de selectieas van de bak. Het kogelgewricht van de pook is ook een draaipunt. Dit draaipunt zit echter hoger dan de selectieas. Hiermee wordt dus het draaien onmogelijk. schakelen 3-4 gaat wel.
Henk.