Holland Kadett B Club Forum
29 April 2024, 07:15:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorschermen  (gelezen 18625 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
LS Fastback
Gast
« Gepost op: 14 Juli 2009, 17:54:00 »

Ik ben op zoek naar schermen voor mijn LS Fastback. Heeft iemand nog een paar nette liggen??

Ik heb er ook aan zitten denken om nieuwe te kopen maar ik ben niet zo'n plaatwerker, zoals sommige wel hier, heb ik gelezen. 300 per scherm uitgeven en dan niet passen schiet niet echt op.

Nieuwe achterlichten en knipperlichten voor, helemaal compleet zijn ook niet echt meer te krijgen geloof ik, of weten jullie nog wel wat te vinden?? Anders ben ik dus ook nog op zoek naar deze 4 dingen in een nette staat, mijn units zijn redelijk overleden.

Cock.
Gelogd
bcoupe25
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juli 2009, 17:15:00 »

gewoon ff neuze op mp staat genoeg

en anders kijk je op ebay mssn dat er wat is uit duitsland of be
Gelogd
LS Fastback
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juli 2009, 17:42:00 »

Ik heb inderdaad gezien dat er nieuwe glaasjes zijn, maar het ging mij om de units, maar zandstralen lijkt me idd wel een optie. De rubbers waar die units inzitten, zijn die ook nog te krijgen??
Gelogd
LS Fastback
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 12 Juli 2009, 09:22:00 »

Kijk daar hebben we wat aan, ik zal hem eens bellen, bedankt.
Gelogd
wgortenmulder
Hero Member
*****
Berichten: 1081



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Juli 2009, 20:43:46 »

Citaat
 Ik ben op zoek naar schermen voor mijn LS Fastback. Heeft iemand nog een paar nette liggen??

Cock.


Ik ben net gestart met de restauratie van mij B-kadettje en daarvan worden de schermen vervangen.
De oude schermen zijn nog in redelijk goede staat en deze wil ik bij het demonteren dan ook proberen te behouden. Echter moeten er wel een paar stukjes ontroest en opnieuw ingelast worden.
Als je een beetje handig bent is het wellicht nog wel wat voor je.

Gelogd

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
LS Fastback
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Juli 2009, 17:54:00 »

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben vandaag, in Venlo, bij een lid van de Opel Kadettclub een paar hele mooie schermen op gaan halen. Ik ben dus voorzien van mooie originele schermen, dat gaat er mooi uitzien op mijn DETTJE
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines