Vandaag alle assen en onderdelen naar het straalbedrijf gebracht. Volgende week is alles weer klaar en kan ik het in de epoxy zetten. Inmiddels zijn alle onderdelen die ik nog nieuw kon krijgen binnen, dus de assen worden weer opgebouwd met alles nieuw erop. Vervolgens kan dan de wagen weer rechtop zodat ik de voorschermen, motorkap en deuren kan monteren. De velgen worden nu ook gestraald waarna ze worden ge-poedercoated. Ook de nieuwe banden met white walls zijn inmiddels binnen (tjeemig wat duur!) Al met al nog een paar uurtjes werk en dan gaat ze naar de spuiter

Kan dan de loods eens worden schoongemaakt, want dat is een groot stofnest geworden. Vervolgens komt er gelijk een verdieping in, zodat ik alle reserve onderdelen schoon en gespoten in de stellingen kan leggen. Ook de vloeren worden meteen voorzien van een coating als de wagen naar de spuiter is. Zodra ie dan terug komt is alles netjes en schoon en kan het feest echt beginnen! Nu nog opzoek naar een hefbrug op 220 Volt... Je hoort mij niet meer klagen