Holland Kadett B Club Forum
25 Juni 2026, 07:44:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Restauratie Fastback "69  (gelezen 108427 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Antwoord #45 Gepost op: 11 Februari 2007, 19:53:19 »

Citaat
komen er nog vetdoppen op de kroonmoer van de as te zitten???

Zoals ik al elders op het forum had gepost, zit daar nou juist het probleem Chris...
Ik krijg de borgpen niet voor de moer en dat moet ik dus eerst oplossen voordat de vetdop ervoor kan worden geplaatst Knipoog
kadett-doc
Gast
« Antwoord #46 Gepost op: 11 Februari 2007, 20:56:20 »

Citaat

Citaat
komen er nog vetdoppen op de kroonmoer van de as te zitten???

Zoals ik al elders op het forum had gepost, zit daar nou juist het probleem Chris...
Ik krijg de borgpen niet voor de moer en dat moet ik dus eerst oplossen voordat de vetdop ervoor kan worden geplaatst Knipoog

Johan, gewone splitpen die juist erdoor gaat voldoet aan de eisen, en die zijn overal te verkrijgen, althans hier in het zijden wel. :[barf]

chris
Chippie
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:01:30 »

Citaat
Johan, gewone splitpen die juist erdoor gaat voldoet aan de eisen

Het probleem is niet dat de splitpen niet past, het probleem is dat de nieuwe trommels niet diep genoeg over de as gaan. Hierdoor krijg ik de bormoer er maar net op. Echter niet diep genoeg om er een pen voor te krijgen. Het gaatje voor de pen zit dieper in de as en zover gaat de borgmoer niet.
Als ik dit niet op kan lossen, moet ik de oude trommels weer gaan monteren, want zo kan het niet
kadett-doc
Gast
« Antwoord #48 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:28:00 »

johan kijk eens naar de nummers / maten die op de trommel staan, komen die overeen met de originele.
Chippie
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:31:00 »

Nee... de nummers corresponderen niet met elkaar. Dat is denk ik ook het probleem. Echter is er maar een type remtrommel want alleen de 1.1 heeft trommels voor toch? Trommels zijn ook niet meer aan te komen. Had deze via eBay gekocht, maar denk toch dat de verkoper me niet de juiste informatie heeft verschaft.
Op de oude trommel staat nummer 140 en op de nieuwe 160
kadett-doc
Gast
« Antwoord #50 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:50:09 »

Citaat
 Nee... de nummers corresponderen niet met elkaar. Dat is denk ik ook het probleem. Echter is er maar een type remtrommel want alleen de 1.1 heeft trommels voor toch? Trommels zijn ook niet meer aan te komen. Had deze via eBay gekocht, maar denk toch dat de verkoper me niet de juiste informatie heeft verschaft.
Op de oude trommel staat nummer 140 en op de nieuwe 160

er zijn ook 1200 met remtrommel uitgevoerd. op EBAY en toch niet de duitse EBAY, daar zijn ze totaal gestoord. al lijkt het op Kadett-b dan verkopen ze het ook als Kadett-b, laatst hadden ze ascona achterlichten die verkochten ze als Kadett-B achterlichten, heb vaak al gereageerd naar verkopers waarna ze behoorlijk kwaad werden. waarheid is soms hard. je komt toch de zelfde nummers aan het hanteren anders past het niet. maar we zijn op twee topics bezig met een onderwerp.
Chippie
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:54:00 »

Klopt chris, Hier maar verdergaan dan?
Overigens koop ik alles via de Duitse eBay
kadett-doc
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: 11 Februari 2007, 22:58:51 »

Citaat
 Klopt chris, Hier maar verdergaan dan?
Overigens koop ik alles via de Duitse eBay

een gewaarschuwd mens telt voor twee, als je weer wat wil kopen op EBAY en je weet het niet, effe eenlink via de outlook naar Gert of naar mij en je krijgt antwoordt als het om het goede gaat. op EBAY zit ik zelf ook vaak maar als een bekende erop bied blijf ik er vanaf. hier bij mij in de buurt weten er vanaf en doen onderling niks.
Chippie
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:02:00 »

Nou ik zie wel hoe en of ik het op kan lossen Chris. Ik kan altijd nog de oude trommels monteren. De binnenkant even opschuren en ze zijn ook weer goed voor gebruik. Wordt alleen weer even de buitenkant oppoetsen Knipoog
kadett-doc
Gast
« Antwoord #54 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:10:00 »

heb er nog genoeg liggen, ze gaan bij mij vaak naar het oud ijzer, als je een set wil hebben met ankerplaat en asschenkel, dan zeg het maar, je kan ze zo krijgen, ik bouw alles om naar schijfrem.
Chippie
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:13:00 »

Nou graag Chris! Mijn oude zit een lichte beschadiging op, dus als je voor mij nog een setje hebt liggen, hou ik mij zeer aanbevolen!! Al helemaal als de conische ring er ook nog inzit hahaha. Hoe doen we dat Chris?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #56 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:17:00 »

op die andere topic was er geen haast bij, op de voorjaarsmeeting ergens in Ned. kan ik ze meenemen. met de post zijn het lompe dingen.  
Chippie
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:18:00 »

Klopt Chris, ik moet binnen 2 weken naar Antwerpen toe, wellicht dat het een idee is om dan "even" om te rijden en bij jou langs te gaan?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #58 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:22:00 »

ben nog vrij tot de karnavals dinsdag (20-02) daarna is de vrijheid weer gedaan.
Chippie
Gast
« Antwoord #59 Gepost op: 11 Februari 2007, 23:24:00 »

Komt goed Chris, we zien wel hoe het uitkomt en anders doen we het op de voorjaarsmeeting Knipoog Is ook wel gezellig! Zal dan wel met mijnprivé auto verschijnen, maar dat moet kunnen voor een keertje toch? Knipoog
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8   Omhoog
  Print  

Ga naar: