|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 18 Februari 2007, 21:48:56 » |
|
als de auto klaar mag ik hem dan op de proef stellen. oa. is er geen lekkage bij de ruiten?, komt er geen water binnen via het verwarmingskanaal?, sluiten de deurrubbers 100% aan? ik kan nog een paar punten aanhalen en spreek daarom uit ervaring.
Chris Maar dan nog begrijp ik niet waarom ik er geen dempingsmatten in mag plakken Chris... Deze teer platen zaten er ook in en heb ik dus weer terug aangebracht in de wagen. Ik zie de link met eventuele lekkage dan ook niet icm deze teerplaten
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 18 Februari 2007, 21:55:40 » |
|
Je bedoeld waarschijnlijk die achterplaat onder de bumper Ik bedoel inderdaad deze achterste plaat. Ik heb hem zelf vorigjaar gekocht voor ca. 20 euro wees er maar zuinig op omdat de achterplaat ook al niet meer leverbaar is. heb al meerdere leveranciers en fabrieken gemaild.
Chris Ook niet meer bij ARTAPARTS?
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:32:18 » |
|
Je bedoeld waarschijnlijk die achterplaat onder de bumper Ik bedoel inderdaad deze achterste plaat. Ik heb hem zelf vorigjaar gekocht voor ca. 20 euro wees er maar zuinig op omdat de achterplaat ook al niet meer leverbaar is. heb al meerdere leveranciers en fabrieken gemaild.
Chris Ook niet meer bij ARTAPARTS? nee ook niet meer bij arta parts terwijl ze nog wel op het scherm vermeld worden.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:41:07 » |
|
als de auto klaar mag ik hem dan op de proef stellen. oa. is er geen lekkage bij de ruiten?, komt er geen water binnen via het verwarmingskanaal?, sluiten de deurrubbers 100% aan? ik kan nog een paar punten aanhalen en spreek daarom uit ervaring.
Chris Maar dan nog begrijp ik niet waarom ik er geen dempingsmatten in mag plakken Chris... Deze teer platen zaten er ook in en heb ik dus weer terug aangebracht in de wagen. Ik zie de link met eventuele lekkage dan ook niet icm deze teerplaten deppingsmatten of teerplaten zijn twee verschillende items, deze erin plakken, bij mij nooit omdat het vocht vasthouders zijn.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:48:00 » |
|
Oke, bij jou niet, bij mij wel  Ik wil de wagen 100% origineel hebben...
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
kadett-doc
Gast
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:51:19 » |
|
Oke, bij jou niet, bij mij wel  Ik wil de wagen 100% origineel hebben... achterplaat  ??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 18 Februari 2007, 22:53:00 » |
|
Ja, achterplaat en? Dat deze handgemaakt is? Dat wil niks zeggen natuurlijk. Dan kun je ook wel over blikwerk beginnen, want dat is allemaal immitatie. Met 100% origineel bedoel ik dan ook de staat van de wagen, de afwerking ed. Het moet weer zo worden als het was. Met wagens van voor 1950 is het ook allemaal klop en handwerk. 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Pedro
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 23 Februari 2007, 20:16:00 » |
|
Johan,
ik heb net op E-bay een setje van die witte randen gescoord voor op de banden. Wat heb jij er voor betaald?
Peter
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 23 Februari 2007, 21:37:35 » |
|
Johan,
ik heb net op E-bay een setje van die witte randen gescoord voor op de banden. Wat heb jij er voor betaald? Ik heb er 45 euro voor betaald (12" inch)
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
topcat
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 23 Februari 2007, 22:47:05 » |
|
Ja, achterplaat en? Dat deze handgemaakt is? Dat wil niks zeggen natuurlijk. Dan kun je ook wel over blikwerk beginnen, want dat is allemaal immitatie. Met 100% origineel bedoel ik dan ook de staat van de wagen, de afwerking ed. Het moet weer zo worden als het was. Met wagens van voor 1950 is het ook allemaal klop en handwerk.  een nieuwe wordt het nooit meer maar wel beter!! en een stuk mooier dan een nieuwe TOCH!!!!!:blush
|
|
|
|
|
Gelogd
|
kadett caravan 2.4 1969
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 24 Februari 2007, 18:52:42 » |
|
een nieuwe wordt het nooit meer maar wel beter!! en een stuk mooier dan een nieuwe TOCH!!!!!:blush Precies Jacob 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:24:00 » |
|
Vandaag is de oldtimer restaurateur cq spuiter langsgeweest om de wagen te bekijken. Er zat nog wel wat strakmaken aan op plekken die ik niet had gezien. Het grootste obstakel zijn de voorschermen (klote immitatie dingen) Hier moeten stukken uitgezaagd en weer gelast worden. Krijg van de week de prijs voor het strak maken, veranderen van de voorschermen, gronden, spuiten en blanke laklaag. Ben de wagen minimaal 4 weken kwijt 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
topcat
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:34:00 » |
|
HOI HOI 4 WEKEN TIJD OM JE SCHUUR OP TE RUIMEN
IK BEN BENIEUWD
GR JACOB
|
|
|
|
|
Gelogd
|
kadett caravan 2.4 1969
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 26 Februari 2007, 19:52:06 » |
|
HOI HOI 4 WEKEN TIJD OM JE SCHUUR OP TE RUIMEN
IK BEN BENIEUWD
GR JACOB Dat is het voordeel Jacob 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Chippie
Gast
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 10 Maart 2007, 21:34:00 » |
|
Vandaag de laatste loodjes zo'n beetje gedaan. Al het chroomwerk gepolijsd en de zonnenkleppen in de kleur van de nieuwe hemelbekleding gespoten. Omdat het toch schitteren mooi weer was, heb ik eerst maar eens 2 containers vol met troep opgeruimd. Ziet er gelijk weer wat netter uit in de loods  Als alles goed is komt met 2 weken ongeveer het nieuwe skaidak binnen en dan hoop ik toch echt zo'n beetje alles binnen te hebben. Heeft nu wel genoeg gekost!!!
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|