zo de kabelboom is klaar

extra's zijn:
-relay voor dimlicht H4 origineel
-relay voor grootlicht H4 origineel
-relay voor breedstralers origineel aangesloten en aangelegd kabelboom
X verstralers verwijderd
- instelbare interval ruitenwisser met voetschakelaar
-3 voudige "antidiefstal" startonderbreker functie

-dashboard kastje verlichting aangelegd
-sigarenaansteker / asbak voorziening aangelegd met verlichting
-toerenteller oliedruk en klokje voorziening aangelegd
-voeding kofferbakruimte aangelegd voor koelkast oid
-kachelvoeding vermaakt / verlegd naar B1 uitvoering
-motorruimte verlichting aangelegd
-2e aansluiting voor claxon luchthoorn oid in pookje richtingaanwijzer B1
-elektrische ontsteking (corsa A) verwerkt in kabelboom
-parkeerlichten
zoveel als mogelijk is de bedrading overgenomen van de Rally uitvoering;-)
gr Paul