Holland Kadett B Club Forum
26 Mei 2026, 00:06:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 6 juni Opel oldtimer treffen  (gelezen 25865 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 07 Juni 2010, 22:15:17 »

het was een leuke dag maar het begin was zoals bij de HOCN, "gewoon klote", had me ruim vantevoren aangemeld op aandringen van Ralph, dit was juist goed gegaan waarbij de voorzitter ook bij het telefonisch gesprek aanwezig was. bij aankomst stonden ze zoals altijd weer versteld dat er een B-tje voor de deur stond en ik werd naar de andere kant gedirigeerd terwijl er een plaats binnen was afgesproken voor 25 euro. het schrikbeeld van deze aanmelding wat ik ook eigenlijk verwachte, dat ik ineens niet op de lijst van aanmelding stond. maar ja buiten was het eigenlijk velemale gezelliger. in de namiddag kwam iemand van de HOCN stageld vragen (7,50 euro) voor buiten te staan en wat verbaasde me ineens: JA HOOR, IK WAS TOCH AANGEMELD. als het om geld gaat dan besta je wel ineens   Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns

chris

Ralph, je hebt echt je roeping gemist, klasse foto's
bcoupe25
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Juni 2010, 08:01:56 »

&%$#@ had ik moeten weten over het achterscherm .. wil een set op reserve hebben voor die van mij @t chris

chris heb jij nog een soort van dubbele solex met ipv vacuum doos . tandwieltjes er op?Verbaasd
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Juni 2010, 11:24:00 »

&%$#@ had ik moeten weten over het achterscherm .. wil een set op reserve hebben voor die van mij @t chris

chris heb jij nog een soort van dubbele solex met ipv vacuum doos . tandwieltjes er op?Verbaasd

Ik heb nog een set liggen. vind nu even de foto's niet helaas.

bcoupe25
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 08 Juni 2010, 15:25:12 »

zou je er een foto van kunnen maken??? ik heb niet een echte dubbele solex .. 2 poorts wordt ook wel dubbele mee bedoelt
email  bcoupe@live.nl

ik hoor het .alvast bedankt
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 08 Juni 2010, 21:01:06 »

ik zal de foto's van de achterschermen thuis moeten zoeken, als ik ze niet terug vind, kan ik ze pas 17 juni maken (heb tot dan nog examens)

kadett-doc
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Juni 2010, 21:16:39 »

gelukkig heeft onze huisfotograaf alle b-tjes op de gevoelige plaat vast gelegd, hier een actie foto, maar nu van hem zelf

men kan duidelijk aan alle foto's die Jean Godfroid van de HOCN heeft genomen, zien dat de B-tjes weer in de verdrukking gaan. voor de rest zijn het ook mooie beestjes. Knipoog Knipoog

http://www.opelclub.nl/fotoevenementen/ijsselstein%202010/index.html

chris
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: