Hierbij nog een niet geregistreerd kenteken. De screenshot komt uit "Bassie en Adriaan en de Plaaggeest" uit 1976. De opnames zijn gemaakt bij tankstation (destijds opelgarage) P.A. van der Kooij in Vlaardingen. Zo te zien is het een 304 pampusgrün metallic met mooie verstralers. Kenteken is 72-75-VE, aangezien mijn eigen kenteken afgegeven is in juni 1972 (UG) denk ik dat dit kenteken uit oktober/november '72 is. Foto wordt z.s.m geplaatst.
Deze aflevering kan ik mij heel goed herinneren: Toen mijn kinderen de eerste keer op mochten blijven tot 12 uur met nieuwjaar, was mijn vrouw werken (avonddienst), en mijn vader kwam bij mij en mijn kinderen "oud-op-nieuw" vieren. Omdat we iets op de t.v. wilden kijken dat ook voor mijn kinderen leuk was, kwamen we uit bij een zender die een Bassie&Adriaan marathon uitzonden: 24 uur lang alleen maar Bassie en Adriaan. Ik heb dus de hele avond samen met mijn vader naar deze 2 gasten moeten kijken!
Een van de afleveringen speelde gedeeltelijk af in deze Opel garage (de plaaggeest?). Ik hield toen nog geen register bij, anders had hij er wel al in gestaan!
Als je de foto's hebt, dan plaatst ik ze in het register! Vind ik erg leuk!
Ralph