|
kadettje73
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 08 April 2012, 22:25:23 » |
|
nee hij is absoluut niet slap aan de voorkant, ik denk ook dat dat komt doordat verlagingsblok wat ik boven op de bladveer heb zitten want daardoor vervorm je de bladveer en wordt hij er niet slapper op . Plus dat er een paar gele instelbare koni's onderzitten maakt het dit tot een stug geheel. Maar Max kom je naar beekbergen dan kan je het zelf voelen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 09 April 2012, 08:58:43 » |
|
Ik had graag gekomen maar ik ben dan de driftshow op racewars in belgie aan het presenteren!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 16 April 2012, 21:15:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadettje73
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 16 April 2012, 21:33:39 » |
|
nou jou kadettje hoeft zich nergens voor te schamen want hij zag er erg netjes uit, er zit alleen iets minder brand in  maar ik denk dat je gister wel veel waardering hebt gekregen vooral het werk of niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cock
Gast
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 08 Juni 2012, 19:51:52 » |
|
nee hij is absoluut niet slap aan de voorkant, ik denk ook dat dat komt doordat verlagingsblok wat ik boven op de bladveer heb zitten want daardoor vervorm je de bladveer en wordt hij er niet slapper op . Plus dat er een paar gele instelbare koni's onderzitten maakt het dit tot een stug geheel. Maar Max kom je naar beekbergen dan kan je het zelf voelen!
Hallo .Vandaag voor het eerstwezen proefrijden .Wist niet wat er gebeurde. Zo,n 2 liter automaat met dubbele carburateurs en standaard achterbrug .Wat gaat zo,n ding af zeg. Zal het eerste ritje op YOU TUBE zetten. want op de deze opel kadett b site hoef ik het niet te zetten want daar is het nog stiller als op een begraafplaats,daar krijg je vrijwel nergens reaktie op .Ja misschien nu na zo,n berichtje maar dan hoeft het ook niet .Toch allemaal succes met de hobby .Ps ,ben zelf even voorzichtig geweest met reageren(dit omdat je als nw lid even afwachtend bent). om te kijken hoe deze site werkte .Bij deze: het werkt niet . 1 jaar lidmaatschap vind ik mooi zat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 08 Juni 2012, 20:14:38 » |
|
dit forum werkt perfect  alleen (zoals overal) zitten ook hier "rotte appels" die het voor een ander OF verpesten OF misbruik maken van een ander  en voor velen die al lang op dit forum zitten houden zij de info en onderdelen voortaan binnen een bepaald groepje. helaas voor de nieuwkomers die dit opmerken  gr Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenvans
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 08 Juni 2012, 21:35:20 » |
|
nee hij is absoluut niet slap aan de voorkant, ik denk ook dat dat komt doordat verlagingsblok wat ik boven op de bladveer heb zitten want daardoor vervorm je de bladveer en wordt hij er niet slapper op . Plus dat er een paar gele instelbare koni's onderzitten maakt het dit tot een stug geheel. Maar Max kom je naar beekbergen dan kan je het zelf voelen! Hallo .Vandaag voor het eerstwezen proefrijden .Wist niet wat er gebeurde. Zo,n 2 liter automaat met dubbele carburateurs en standaard achterbrug .Wat gaat zo,n ding af zeg. Zal het eerste ritje op YOU TUBE zetten. want op de deze opel kadett b site hoef ik het niet te zetten want daar is het nog stiller als op een begraafplaats,daar krijg je vrijwel nergens reaktie op .Ja misschien nu na zo,n berichtje maar dan hoeft het ook niet .Toch allemaal succes met de hobby .Ps ,ben zelf even voorzichtig geweest met reageren(dit omdat je als nw lid even afwachtend bent). om te kijken hoe deze site werkte .Bij deze: het werkt niet . 1 jaar lidmaatschap vind ik mooi zat hu ik snap niet goed waar deze reactie vandaan komt. je hebt volgens mij op elke post die je plaatste redelijk wat posts terug gehad. de enige reden dat het een rustig forum is is omdat er niet zo veel actieve leden zijn(ik gok 50 a 75). aangezien we niet aan je verwachtigingen voldaan hebben vind ik het wel intressant om te weten is: wat had je verwacht? ik vond je project super leuk om te volgen omdat je vrij bijzondere dingen hebt gedaan met je kadett! ik ben niet iemand die hele dagen op youtube zit, dus een linkje naar je youtubefilmpje zou leuk zijn. insluiten(embedden) kan ook met een [youtube]youtube link hier[/youtube] EDIT: zag net in een vorige post dat embedden je al gelukt was.
|
|
|
|
|
|
Kadett B L "super" 1968 LPG
|
|
|
|
wgortenmulder
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 08 Juni 2012, 22:24:07 » |
|
Tsja... het is een rustig forum. 1,5 tot 2 jaar terug waren er inderdaad meer actievere leden. Dat neemt niet weg dat de overgebleven actievelingen de geplaatste posts niet lezen of volgen. Je zult enkel niet op ieder berichtje een reactie krijgen. Daarbij gaat iedereen om met zijn kadettje zoals hij wil. De ene houdt het liever allemaal standaard, de ander weet met vaak geslaagd resultaat er een flink beest van een blok in te hangen. Mijs inziens stuk voor stuk allemaal leuke projecten om te volgen. En er zijn nog steeds leden die met raad en of onderdelen klaar staan om iemand weer verder te helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kadett-b20
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 08 Juni 2012, 23:14:21 » |
|
Tsja... het is een rustig forum. 1,5 tot 2 jaar terug waren er inderdaad meer actievere leden. Dat neemt niet weg dat de overgebleven actievelingen de geplaatste posts niet lezen of volgen. Je zult enkel niet op ieder berichtje een reactie krijgen. Daarbij gaat iedereen om met zijn kadettje zoals hij wil. De ene houdt het liever allemaal standaard, de ander weet met vaak geslaagd resultaat er een flink beest van een blok in te hangen. Mijs inziens stuk voor stuk allemaal leuke projecten om te volgen. En er zijn nog steeds leden die met raad en of onderdelen klaar staan om iemand weer verder te helpen.
Ik denk dat je hier precies verwoord hoe ik het ook zie. Ik volg alles, maar reageer echt niet overal op. Ik kan mijn gevoel over dit forum (wat toch min of meer mijn kindje is) niet beter verwoorden. Ralph
|
|
|
|
|
|
Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
|
|
|
|
hummer
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 09 Juni 2012, 10:05:37 » |
|
Je kan het nooit iedereen naar zijn zin maken! Ik denk dat het belangerijker is dat er nog een forum is! Ik reageer ook niet veel maar lees alles en leer regelmatig dingen bij. We zijn feitelijk maar een keine club en die moeten we zien te behouden!!!!!!
Gr. Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gert
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 09 Juni 2012, 12:52:15 » |
|
eerlijk gezegd reageer ook ik alleen als ik denk iets bij te kunnen dragen; reageren om het reageren  , behalve dan als ik me stierlijk verveel  , maar dat komt niet zo vaak voor. Snelle reacties op wezenlijke vragen vind ik wel belangrijk. Als je echt met een probleem zit, is het fijn als er snel hulp komt .
|
|
|
|
|
|
Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
|
|
|
|
cock
Gast
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 09 Juni 2012, 23:03:46 » |
|
eerlijk gezegd reageer ook ik alleen als ik denk iets bij te kunnen dragen; reageren om het reageren  , behalve dan als ik me stierlijk verveel  , maar dat komt niet zo vaak voor. Snelle reacties op wezenlijke vragen vind ik wel belangrijk. Als je echt met een probleem zit, is het fijn als er snel hulp komt . [ Let wel Opel liefhebbers . Ik ben lid geworden om ervaringen uit te wisselen over het wel en wee over je (hobby) auto.Heb je iets leuks gebouwd dan meldt je dat in de hoop dat je er reaktie op krijg, positief of negatief maakt mij niet uit ,maar er gebeurt geen moer (hooguit bekeken maar totaal geen kommentaar).Door mijn ervaring geef ik ook maar nergens reaktie op .Nu ik kommentaar geef krijg ik ineens meer reakties .Er wordt toch naar gekeken blijkbaar maar niemand die spontaan reageert .Jammer van deze site .Ik heb div (leuke) dingen gelezen waar ik op zou reageren maar als ik totaal geen reaktie krijg, dan ben ik er ook klaar mee. B.v heb die uitlaten binnendoor gebouwd met foto,s erbij en geen hond die reageert .Hoeft ook zeker niet ,maar dan kan je mij ook niet kwalijk nemen dat mijn interresse ook naar het nulpunt zakt om ergens op te reageren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 10 Juni 2012, 06:48:09 » |
|
maar met je 20 reacties in al die tijd dat je hier op het forum bent heb je dan ook geen goede start gemaakt (volgens je eigen woorden)  om te reageren op anderen. en foto,s van je uitlaat door de bodem heb ik niet voorbij zien komen hoor?  gr Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kinuyakkii
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 10 Juni 2012, 06:57:34 » |
|
enne hoezo ben je loyaal aan het forum? je bied je nieuwe onderdelen eerst aan aan een handelaar die er de hoofdprijs voor vraagt (zonder eerst te vragen of je er hier iemand mee blij kan maken), en vervolgens vraag je onderdelen waar je geen antwoord op krijgt  dit lijkt mij een logisch gevolg.....  gr Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cock
Gast
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 21 Juli 2012, 18:57:25 » |
|
enne hoezo ben je loyaal aan het forum? je bied je nieuwe onderdelen eerst aan aan een handelaar die er de hoofdprijs voor vraagt (zonder eerst te vragen of je er hier iemand mee blij kan maken), en vervolgens vraag je onderdelen waar je geen antwoord op krijgt  dit lijkt mij een logisch gevolg.....  gr Paul Hallo Paul.Als nieuw lid kijk je altijd even hoe het loopt op zo,n site.Heb mij voorgesteld hoe ik aan mijn nw aanwinst ben gekomen en wat ik er zoal allemaal bij had gekregen.Tot zover goed lijkt mij .Even later laat ik zien wat ik allemaal al gedaan had in korte tijd.Snel motortje enz .Trots dat dit allemaal gelukt is en op de site gezet.Vertel dat ik veel res delen heb en een opel man heb ontmoet die geinterresseerd was in deze spullen (kon heel die man niet) ,maar leek mij een opel verzamelaar.Dat jullie hem waarschijnlijk beter kennen, oke.Echt niet mijn bedoeling om jullie te passerenen heb deze delen dus ook nog niet verkocht aan hem .Heb foto,s van de dubbele uitlaten erop gezet(staan nu ineens bij kenteken register zag ik bij ZV kenteken).Let wel ;is echt niet mijn bedoeling geweest om iemand krenken maar had wat meer leuke reakties verwacht vandaar .Sorry als ik iets misdaan heb .Gr Cock
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|