Holland Kadett B Club Forum
03 Mei 2026, 11:06:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: uitgelast staal  (gelezen 15576 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 12 December 2010, 19:59:53 »

Duidelijk.

Zag in het handboek dat er niets te stellen is aan de stang dus heb ik er weer een klusje bij.

Stang verstelbaar maken.

En ik had al niets te doen. Huilen

Ronald

vergeef me dat ik je nu met extra werk opzadel  Geschrokken, maar het was duidelijk te zien op de foto dat de band aanloopt, dit is ook zowie zo APK afkeur omdat de wang beschadigd is Knipoog
doorwerth
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 12 December 2010, 20:18:50 »

Citaat
vergeef me dat ik je nu met extra werk opzadel  Geschrokken, maar het was duidelijk te zien op de foto dat de band aanloopt, dit is ook zowie zo APK afkeur omdat de wang beschadigd is Knipoog

Advies wordt erg gewaardeerd.

Zal er ook snel werk van maken.
Had gemerkt dat met 4 man +bagage je af en toe iets hoorde bij het achterwiel.

De beschadiging op de band is echter alleen van zo`n witte sierrand die de vorige eigenaar op de band had zitten.
Deze wapperen zo erg dat dit de band beschadigd.

Volgens mijn APK man echter geen reden tot afkeur aangezien er alleen wat letters af zijn en geen kanvas te zien is.

Banden gaan er wel af want ze zijn zo stug/hard dat massieve banden volgens mij al een verbetering zijn.

Ronald

kadett b1 1967 1.2s , 5.4ltr V8 chevrolet impala 1962

"Aerodynamics are for people who can't build powerful engines"
kadett-doc
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 13 December 2010, 07:22:39 »

Citaat

Volgens mijn APK man echter geen reden tot afkeur aangezien er alleen wat letters af zijn en geen kanvas te zien is.

Banden gaan er wel af want ze zijn zo stug/hard dat massieve banden volgens mij al een verbetering zijn.

Ronald

Tja Ronald, de APK man kan wel gelijk krijgen, maar de wang mag geen slijtage vertonen maar laat je daarmee niet door de KLPD aanhouden die zijn niet zo soepel als de RDW of APK regels, zij hebben eigen regels en die zijn dusdanig anders.

dat de band zo stug is komt door dat ie getrokken zit op de bredere veld, een optie is de rand bordellen, dan ben je heel veel problemen ineens kwijt. Knipoog
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: