Holland Kadett B Club Forum
05 Juni 2026, 04:36:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Klephoedjes  (gelezen 24895 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chippie
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 25 Januari 2007, 21:23:00 »

Ah je wilt de cijfers/letters van de "oude" kop graag weten? Dan kan ik je niet helpen.. De oude kop is in de ijzerbak gegaan
kadett-doc
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 25 Januari 2007, 21:38:11 »

Citaat
 Ah je wilt de cijfers/letters van de "oude" kop graag weten? Dan kan ik je niet helpen.. De oude kop is in de ijzerbak gegaan

:[barf]:[reallymad]:[barf]:[reallymad]:[barf]:[reallymad]
ma ja het zij zo, jammer. dat waren de koppen. heb zelf op de grijze ook die kop maar dan ietjes aangepast.
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 31 Januari 2007, 21:46:37 »

Citaat

weggooien das zonde(!)(!)(!)

kadett caravan 2.4 1969
kadett-doc
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 31 Januari 2007, 22:22:42 »

Citaat

Citaat

weggooien das zonde(!)(!)(!)

ben vergeten te vermelden wat de kenmerken zijn van zo'n kop; de watertemperatuur zender is in doorsnede groter als de bekende koppen en de 2 kanalen die voor de carburateur voetverwarming dienen, zijn dicht omdat het benzine / lucht mengsel niet te warm mogen worden in het hogere toerntal bereik. daarom zonde van deze kop om deze (slik):[reallymad] weg tegooien. een kenner weet er raad mee.:{blink}

Chris
Chippie
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: 01 Februari 2007, 20:31:00 »

Wat heb je aan een kop waar een scheur van een aantal centimeters inzit?
kadett-doc
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 01 Februari 2007, 22:35:47 »

Citaat
 Wat heb je aan een kop waar een scheur van een aantal centimeters inzit?

daarom zonde van deze kop om deze (slik) weg tegooien. een kenner weet er raad mee.

een kenner weet er raad mee heb ik gezegd en ik weet ook hoe te handelen met een gescheurde kop. bepaalde goede revisie bedrijven weten dit ook op te lossen. :{blink}

Chris
Chippie
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 02 Februari 2007, 17:56:00 »

Tja, helaas....
Overigens heb ik onderdelen uit de oude kop gebruikt die ik nu weer in de nieuwe heb zitten...
Kan er niks anders van maken..
kadett-doc
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Februari 2007, 18:45:00 »

Johan, bij mijn vorig antwoordt staat vermeld dat een kenner er raad mee weet, ik weet er dus raad mee, ma ja kop is weg
Chippie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: 02 Februari 2007, 19:37:00 »

Ik weet het Chris... In het vervolg zal ik jou eerst raadplegen alvorens ooit weer eens iets weg te gooien (!) :{blink}
kadett-doc
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 02 Februari 2007, 21:11:00 »

die fout heb ik ook een keer gemaakt, ma ja het is zonde nu zijn alle ogen naar die koppen gericht vooral dat deze de hogere toeren kunnen hebben.:{blink}
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 05 April 2008, 21:38:00 »

aan chris heb ik ook een vraag:ik heb ook een 1.1 blok gestript en de kop hier op zolder opgeslagen, nu ben ik een 1.2n aan het opknappen waarvan de kop slecht is,nu dacht ik aan die andere kop van de 1.1

die kop past die zomaar?
hij voldoet gedeeltelijk aan de eisen voor zo'n speciale kop (geen hoedjes maar wel carb voetenverwarming)?
kun je mij hiermee verder helpen?
Paul
kinuyakkii
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 09 April 2008, 17:29:00 »

help me aub ;-)

mijn koppakking ligt er bijna uit en wil graag weten of de kop van mijn 1.1n past(die met ??bronzen?? bussen??
Giovanni
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: 10 April 2008, 10:03:00 »

Voor zover ik weet, is Chris niet meer actief op dit forum.
Ik kan je niet verder helpen mbt je vraag helaas.
kadett-doc
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: 27 December 2010, 22:22:39 »

Dit is wel een oude topic, maar was nog niet gesloten
Hmmmm,

De vraag van kinuyakkii (paul), ben ik eigelijk ook wel nieuwgierig naar het antwoord.
Kun je hier op antwoord geven Chris?
Fred
heel simpel: 1,1 motor heeft een diameter van 75 met een slag van 61,
de 1,2 motor heeft een diameter van 79 met een slag van 61.
heb hier op het duitse forum ook antwoordt gegeven en daarna was het ineens stil, een pakking moet aan een grote eis voldoen nl, een lijn afdichting, als je een pakking van een 1,2 op een 1,1 plaats dan krijg je een vlakafdichting die kan doorbranden en andersom is het ook zo. gewoon simpel Lachen Lachen
kadett-doc
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: 27 December 2010, 23:57:38 »

Bedankt Chris voor je respons, mij is het duidelijk.
Hopelijk is het bij Paul ook duidelijk anders meld hij zich maar even  Lachen Lachen Lachen

als ie de kop van april 2008 nog niet heeft gemonteerd dan heeft hij een ander probleem maar dat denk ik niet Grijns
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: