Zo.... de tocht naar en van Beekbergen zit erop.... En het kadettje heeft het nog gehaald ook.
Dank voor alle complimenten die we hebben mogen ontvangen.
En de rubbernekken die je op de weg tegen komt is ook altijd wel lachen.

Ik heb heel wat opgestoken duimen gezien... haha.
Toch is er wel weer wat werk aan de winkel:
misschien dat een aantal mensen het op de meeting al hoorde heeft mijn pri-as toplagertje het begeven...

Dit is ondertussen al de derde (oostblokse troep dus).
Als ik tzt weer even tijd en zin heb gaat de bak er weer onderuit en ga ik denk ik maar een oud lagertje plaatsen. Die hebben hun kwaliteit immers bewezen. Even ultrasoon reinigen en opnieuw invetten moet lukken.
Daarnaast stonden we op de terugweg na een korte pauze (chauffeurswissel) met een lege accu.... heel fijn

Gelukkig is het kadettje makkelijk met de hand aan te duwen, dus we konden onze weg naar huis nog vervolgen.
Het laadstroomlampje brand niet, echter de amp meter slaat enkel naar de negatieve (ontlading) kant uit. Vorige week werkte het laadsysteem nog wel.... er is dus wel voldoende spanning maar geen vermogen meer.
Binnenkort de boel maar is doormeten. Ik denk dat de koolborsteltjes van de generator de geest hebben gegeven. Ik kende de geschiedenis van de generator al niet dus toen ik deze inbouwde was ik er al wel op bedacht dat die het wel eens niet zo heel lang zou uit houden.
Als dat zo is gaat ie maar gelijk weg voor een volledige reiniging en revisie.