Laat berichten zien
|
|
Pagina's: [1] 2
|
|
1
|
Overige / Kletshoek / Re:Advies over prijzen
|
Gepost op: 19 September 2016, 18:56:13
|
|
maat van mij heeft ook een 1.2 rallye, staat zelfs op kenteken. zijn er maar 5 van in nederland, geloof ik.
|
|
|
|
|
4
|
Overige / Kletshoek / weer op de weg
|
Gepost op: 25 Juni 2016, 21:13:36
|
|
Na 2,5 zwoegen, is er weer een b tje op de weg. Sinds 1999 is men al bezig geweest, om hem weer op de weg te krijgen en telkens heeft men het weer opgegeven. Heb hem 3 jaar geleden maar gekocht als leer project, maar zoiets groeit toch uit als iets anders en raak je verslaafd. Nu trots op mezelf, dat het mij wel gelukt is, om hem weer road legal te krijgen. Bedankt voor jullie hulp en onderdelen. Grt Alwin
|
|
|
|
|
8
|
Alles over de Kadett-B / Electriciteit / kan iemand mij uitleggen
|
Gepost op: 06 Februari 2016, 14:48:52
|
|
Ben mijn dashboard aan het opbouwen en als ik contact aanzet doet de kachelventilator het niet en als ik het contact uitzet wel, waar kan dat aanliggen. Heb ik plus min omgedraaid of ligt dat aan iets anders. Grt Alwin
|
|
|
|
|
11
|
Kadett-B projecten / Bestaand Kadett-B project / Re:Project Kadett B coupe 1.1N
|
Gepost op: 19 September 2015, 17:51:01
|
|
Ik heb ook heel lang gezocht naar nieuwe remtrommels voor een 1.1, zoals ik al melde in een vorig bericht, matz autoteile was de gene die ze had(de smalle type) zijn alleen stukken duurder dan de gene voor de zwaardere motoren, voor 2 stuks €168 is best duur.
|
|
|
|
|
14
|
Alles over de Kadett-B / Aandrijving / Re:wie kent dit voorwiellager
|
Gepost op: 06 Juli 2014, 17:07:11
|
|
Hallo Martin, De foto die jij er bij hebt, zo ziet die er uit . Het is een b kadett uit 67 en heeft schijfremmen voor, word gerestaureerd. Omdat alle lagers zo ingesleten waren en aan stukken liggen, was dit het enige wat nog goed was. Kun jij mij misschien vertellen waar ik deze kan kopen. Grt Alwin
|
|
|
|
|