Holland Kadett B Club Forum
26 Juni 2026, 15:35:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
  Laat berichten zien
Pagina's: [1] 2
1  Overige / Kletshoek / Re:Advies over prijzen Gepost op: 19 September 2016, 18:56:13
maat van mij heeft ook een 1.2 rallye, staat zelfs op kenteken.
zijn er maar 5 van in nederland, geloof ik.
2  Kadett-B projecten / Bestaand Kadett-B project / Re:Project Kadett B coupe 1.1N Gepost op: 05 Juli 2016, 17:42:06
Ik heb dit knipperlichtrelais gekocht, deze werkt goed.
http://www.rdae.nl/hella-4nb-001-815-011.html
grt Alwin
3  Overige / Kletshoek / Re:weer op de weg Gepost op: 25 Juni 2016, 21:14:30
nog een paar fotootjes
4  Overige / Kletshoek / weer op de weg Gepost op: 25 Juni 2016, 21:13:36
Na 2,5 zwoegen, is er weer een b tje op de weg.
Sinds 1999 is men al bezig geweest, om hem weer op de weg te krijgen en telkens heeft men het weer opgegeven.
Heb hem 3 jaar geleden maar gekocht als leer project, maar zoiets groeit toch uit als iets anders en raak je verslaafd.
Nu trots op mezelf, dat het mij wel gelukt is, om hem weer road legal te krijgen.
Bedankt voor jullie hulp en onderdelen.
Grt Alwin
5  Alles over de Kadett-B / Electriciteit / Re:kan iemand mij uitleggen Gepost op: 07 Februari 2016, 18:42:47
moest ik dat ook maar eens doen, bij mij gaan ze af en toe ook niet meteen uit.
weer wat geleerd.
6  Alles over de Kadett-B / Electriciteit / Re:kan iemand mij uitleggen Gepost op: 07 Februari 2016, 10:58:14
opgelost, inderdaad een massa probleem.
Heb een nieuwe massa aangelegd en alles werkt naar behoren.
Dank voor de hulp.
Grt Alwin
7  Alles over de Kadett-B / Electriciteit / Re:kan iemand mij uitleggen Gepost op: 06 Februari 2016, 15:32:06
Alles is doorgemeten en alles zit op de goede plek, kan het een massa probleem zijn?
8  Alles over de Kadett-B / Electriciteit / kan iemand mij uitleggen Gepost op: 06 Februari 2016, 14:48:52
Ben mijn dashboard aan het opbouwen en als ik contact aanzet doet de kachelventilator het niet en als ik het contact uitzet wel, waar kan dat aanliggen.
Heb ik plus min omgedraaid of ligt dat aan iets anders.
Grt Alwin
9  Te koop / Aangeboden / Ik zoek onderdelen / Re:Gezocht opel embleem kofferbak Gepost op: 27 Januari 2016, 23:21:00
ben voorzien, kan gesloten worden
10  Te koop / Aangeboden / Ik zoek onderdelen / Gezocht opel embleem kofferbak Gepost op: 27 Januari 2016, 15:48:23
Ik ben opzoek naar een opel embleem voor op de kofferbak, kan iemand mij daaraan helpen.
Alvast bedankt.
Grt Alwin
11  Kadett-B projecten / Bestaand Kadett-B project / Re:Project Kadett B coupe 1.1N Gepost op: 19 September 2015, 17:51:01
Ik heb ook heel lang gezocht naar nieuwe remtrommels voor een 1.1, zoals ik al melde in een  vorig bericht, matz autoteile was de gene die ze had(de smalle type) zijn alleen stukken duurder dan de gene voor de zwaardere motoren, voor 2 stuks €168 is best duur.
12  Kadett-B projecten / Bestaand Kadett-B project / Re:Project Kadett B coupe 1.1N Gepost op: 19 September 2015, 13:13:00
Bij matz autoteile, heb ik de smalle remtrommels vandaan ik dacht €84.
Hier is een link  http://www.matz-autoteile.de/www/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=752&category_id=14&keyword=Brems+kadett+b&option=com_virtuemart&Itemid=69.
Grt Alwin
13  Te koop / Aangeboden / Ik verkoop onderdelen / Fuseeassen, naven en wiellagers kadett b1 Gepost op: 28 Augustus 2014, 14:16:55
Te koop 2 fuseeassen, naven en wielagers (zeldzaam) van kadett b1 met schijfrem, zijn goed, wil er graag €150 voor hebben.
Grt Alwin
14  Alles over de Kadett-B / Aandrijving / Re:wie kent dit voorwiellager Gepost op: 06 Juli 2014, 17:07:11
Hallo Martin,
De foto die jij er bij hebt, zo ziet die er uit .
Het is een b kadett uit 67 en heeft schijfremmen voor, word gerestaureerd.
Omdat alle lagers zo ingesleten waren en aan stukken liggen, was dit het enige wat nog goed was.
Kun jij mij misschien vertellen waar ik deze kan kopen.
Grt Alwin


15  Alles over de Kadett-B / Aandrijving / wie kent dit voorwiellager Gepost op: 03 Juli 2014, 15:36:03
Ik ben op zoek naar dit voorwiellager, kan iemand mij vertellen van welk type kadett deze is.
Grt Alwin
Pagina's: [1] 2
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines