Holland Kadett B Club Forum
29 April 2026, 20:27:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Afscheid van het forum ;)  (gelezen 4772 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
wooty22
Gast
« Gepost op: 30 Mei 2013, 22:47:43 »

Beste forum leden,

Zoals jullie misschien gezien hebben heb ik vandaag mijn kadett te koop gezet.
Ik gebruik de auto bijna niet meer omdat ik hem niet kan parkeren bij mij in de buurt. Hij staat op het moment enkel ruimte in te nemen bij mijn ouders in de straat. Daarom toch maar besloten hem weg te doen.

Ik wilde iedereen op het forum nog maar even bedanken middels een berichtje voor alle hulp die ik heb mogen ontvangen de afgelopen 3 jaar. Ik ben actief geweest op meerdere oldtimer forums (brommers, motors, autos) en ik moet zeggen dat niet overal zo'n goede sfeer hangt als hier!

Ik denk niet dat ik hier nog veel te vinden zal zijn als de kadett weg is, maar misschien zal ik ooit terugkeren :p

Top bedankt!
gr wouter
wgortenmulder
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mei 2013, 11:05:17 »

Hoi Wouter,

Ook leuk om eens te lezen dat mensen met een positief gevoel afscheid nemen van een forum.
TOP...

En wie weet komt er ooit weer een kadettje terug als je er weer de tijd en ruimte voor hebt.

Groet,
Wouter

Oude liefde roest niet zeggen ze...... Dan hebben ze mijn kadettje nog niet gezien...
"Rust Roest" maar na restauratie (hopelijk) niet meer.

Restauratieverslag: mission impossible
http://www.kadett-b20.nl/smf/index.php/topic,9766.0.html
Wouter
Sr. Member

Helaas geen Kadett meer.

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Mei 2013, 19:49:16 »

Hoi Wouter,

Zelf heb ik ook al geruime tijd (3 jaar) geen Kadett meer. Maar toch blijf ik rond hangen op dit forum. Juist vanwege de goede sfeer!

In de toekomst hoop ik ooit weer een Kadett te bezitten. (als ik weer de ruimte en tijd heb) Tot die tijd blijf ik lekker mee lezen op dit forum.

Groet'n,

Wouter.

Helaas geen kadett meer...
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 31 Mei 2013, 21:00:02 »

Hey Wouter, jammer dat je de kadett wegens omstandigheden weg moet doen, maar ook jammer dat je hier weg gaat op het forum, jij hebt namelijk al weer een paar jaartjes een opeltje en dus heel wat belangrijke info geleerd in de jaren, dus hoop ik dat je af en toe eens langs komt op het forum om die info met ons te delen.

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: