23 Juni 2026, 12:05:40
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws
:
Startpagina
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Holland Kadett B Club Forum
>
Te koop / Aangeboden
>
Ik zoek onderdelen
>
steun voor startmotor
Pagina's: [
1
]
Omlaag
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: steun voor startmotor (gelezen 7911 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
steun voor startmotor
«
Gepost op:
30 November 2013, 18:18:28 »
Wie kan mij helpen aan de steun die bij de grote motoren (zoals de 1900) aan de achterzijde van de startmotor zit en aan het blok zit
kees
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #1 Gepost op:
01 December 2013, 20:11:24 »
Kees heb je er een foto van toevallig?
gr Paul
Gelogd
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #2 Gepost op:
01 December 2013, 21:26:31 »
Hoi paul,
Nee die heb ik niet maar ik weet dat hij aan de achterzijde van de startmotor op de twee draadeinden zit en met een hoek aan het motorblok.
Het is voor mijn rekord daar mis ik hem.
daar kwam ik achter nadat de juiste startmotor gemonteerd was.
kees
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #3 Gepost op:
02 December 2013, 08:18:45 »
ik heb er heeeeel veel steunen liggen waarvan in de herkomst niet weet... als je iets afmetingen weet of foto dan zal ik hier zoeken in de helee grote berg
Gr Paul
Gelogd
Olaf
Global Moderator
Hero Member
Berichten: 1209
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #4 Gepost op:
02 December 2013, 08:49:07 »
Hier een willekeurig plaatje van internet waar de steun op te zien is die KEESMAAS bedoeld.
Het gaat dus om de steun aan de linkerkant van de startmotor.
Groeten Olaf
Gelogd
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #5 Gepost op:
02 December 2013, 09:09:30 »
Olaf bedankt! Ik ga straks ff zoeken
Gr Paul
Gelogd
kwadettilac
Hero Member
Berichten: 514
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #6 Gepost op:
02 December 2013, 11:03:08 »
Lijkt mij een overbodige steun??
Erwin
Gelogd
Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (
www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C
).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
Olaf
Global Moderator
Hero Member
Berichten: 1209
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #7 Gepost op:
02 December 2013, 11:55:43 »
Citaat van: kwadettilac op 02 December 2013, 11:03:08
Lijkt mij een overbodige steun??
Erwin
Tsja, daar valt over te discussieren. De startmotor werkt ook goed zonder deze steun maar hij zal er toch ook wel met een reden in gebouwd zijn.
Groeten Olaf
Gelogd
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #8 Gepost op:
02 December 2013, 18:03:23 »
Volgens mij dient deze steun om de krachten die er optreden tijdens het starten te verdelen.
Kees
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
kinuyakkii
Hero Member
Berichten: 1547
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #9 Gepost op:
05 December 2013, 17:38:59 »
Kees , ik heb er 1 voor je liggen;-)
gr Paul
Gelogd
KEESMAAS
Full Member
Berichten: 165
Re:steun voor startmotor
«
Antwoord #10 Gepost op:
05 December 2013, 20:16:15 »
Bedankt alvast ik kom hem volgende week halen.
Groetjes Kees.
Gelogd
eens een kadett altijd een kadett
Pagina's: [
1
]
Omhoog
Print
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
HKBC Algemeen
-----------------------------
=> Forum regels & handleidingen
-----------------------------
Alles over de Kadett-B
-----------------------------
=> Carrosserie
=> Motoren
=> Aandrijving
=> Electriciteit
=> Interieur
=> Wat past er van andere Opels?
=> Rondom de Kadett-B
-----------------------------
Te koop / Aangeboden
-----------------------------
=> Kadett-B te koop
=> Kadett-B gezocht
=> Ik zoek onderdelen
=> Ik verkoop onderdelen
=> Overige akties
-----------------------------
Meetings
-----------------------------
=> Geplande HKBC meetings
=> Meetings van andere clubs
-----------------------------
Kadett-B projecten
-----------------------------
=> Nieuw Kadett-B project
=> Bestaand Kadett-B project
-----------------------------
Overige
-----------------------------
=> Miniaturen
=> Archief
=> Fotoalbum
=> Handige links
=> Kletshoek
Laden...