Holland Kadett B Club Forum
26 April 2026, 11:54:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: plaatwerk en knipperlicht  (gelezen 4242 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter_be
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 03 Februari 2016, 20:23:45 »

Hallo iedereen.
Voor mijn Kadett van 1970 ben ik o.a. op zoek plaatwerk.  Van wezel 3721.93/94  of  3721.94 omdat beide kanten doorgeroest zijn. Bestaat er een accuplaat of bak? En linker A deurpost? deze zijn alle doorgeroest Boos
Ook mijn kofferdeksel heeft roest schade  Boos
Alvast bedankt
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Februari 2016, 21:46:46 »

Even een vraagje, waarom van Wezel overzetplaatwerk ?? Dat spul is zo dun als blik, en als je overzet plaatwerk gebruikt roest het onderste plaatwerk gewoon verder samen met het nieuwe plaatwerk ??

Als ik de gaten zo zie is het net zo gemakkelijk een stuk plaatwerk te kopen.
Op de delen die je dicht wilt lassen een stukje karton knippen en te gebruiken als mal, karton overtrekken op nieuw plaatwerk en uitknippen, de roestige gedeeltes uit jou auto slijpen en het nieuwe stukje plaatwerk er in lassen, da is alles Knipoog

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Wouter_be
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Februari 2016, 21:55:01 »

Dank U Apex,
Dank je voor het antwoord. Kan het helaas niet zelf doen, kan kan niet echt plaatwerken, is er iemand die kan helpen uit de buurt van Antwerpen. De wagen zou ontlakt gestraald en daarna epoxy primer. Dus alle corrosie zou weg zijn, voor ik de reparatie zou uitvoeren.
apex4x4
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Februari 2016, 22:26:49 »

Hallo Wouter, als je het laswerk wilt uitbesteden is het aan te raden voordat je plaatwerkdelen gaat kopen eerst eens goed te gaan informeren naar iemand die zoiets kan en wat zoiets gaat kosten, schrik niet van de laswerk prijzen, deze zijn vaak schrikbarend hoog.
Een goede plaatwerker zal zelf het plaatwerk knippen en inlassen, zo bespaar je weer het kopen van duur overzet plaatwerk.

Groetjes Martin.

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: