Holland Kadett B Club Forum
23 Juni 2026, 10:50:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Sportstuur  (gelezen 3248 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
egbert
Gast
« Gepost op: 23 December 2013, 10:53:57 »

Wat past er aan sportstuur in mijn b kadett ik vind het stuur zo dun en groot
Gelogd
apex4x4
Hero Member
*****
Berichten: 1631



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23 December 2013, 16:58:11 »

Hoi Egbert, zo'n groot dun stuur vind ik persoonlijk juist zo grappig in de kadett Lachen maar ik snap goed wat je bedoelt.
Ik dacht dat de sturen van een opel GT ook passen, maar ben hier niet zeker van, misschien dat iemand op het forum dit weet ?

Als deze sturen van een GT zouden passen gewoon even zoeken op pagina's zoals marktplaats, heb net even zitten zoeken, en eentje gevonden, deze heeft toch nog een echte oldschool look en passend op een opel GT.
Gewoon eens die mens mailen en vragen wat de binnendiameter is van het stuurgat waar de spiebanen zitten, als je deze weet kan ik wel eens die van de B kadett opmeten.
Hier de link op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/756660817

Groetjes Martin.
Gelogd

1971 Opel Kadett b LS Coupe By-Buick 1.1 Lamborghini-Orange-Pearl.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines