Holland Kadett B Club Forum
26 September 2026, 18:20:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Voorstelrondje  (gelezen 4019 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Max
Gast
« Gepost op: 09 December 2009, 21:56:00 »

Dag mensen,

Ik ben Max. Ik ben nu ongeveer 11 weekjes in het bezit van mijn kanariegele kadett. Ik heb al een tijdje op dit forum lopen rondhangen, en nu vond ik het toch eens tijd om me hier in te schrijven.

Over mijn Kadett. Het is een 1200 special, want er ligt een 1200 motor in, en er staat special op de achterkant, maar daar houdt de logica op. Ik heb namelijk trommels voor, iets wat volgens mij niet helemaal origineel is. Verder was de auto oorspronkelijk een beetje beige-goud-achtig. Verder tikt me aandrijflijn (ik denk zelf homokineet), giert me tweede versnelling als een malle, rammelt me 4bak sowieso af en toe wat, doet me bestuurdersraam het niet en mijn passagiersslot ook niet. Owja, zitten ook veel te krappe corsa velgjes onder (ET+49, ouch). Ten slotte begaf me hoofdremcilinder het na 300 km rijden, niet grappig als je achter het stuur zit, nog minder grappig als de garage je belt met de rekening.. Tot zover de mankementen. De goede kanten zijn uiteraard dat me autootje echt een persoonlijkheid heeft en ik niks anders hoor dan hoe leuk me auto wel niet is. Verder ben ik altijd lyrisch over mijn achterruitverwarming.

Over mij: Ik ben Max, student Industrieel Ontwerpen, 20 jaar, 3 maandjes me rijbewijs en ik vond het nodig om een auto te hebben om mijn rijvaardigheid op peil te houden. Ik ben aan de ene kant wel blij dat mijn auto helemaal niks heeft qua hulp, geen rembekrachtiging, geen stuurbekrachtiging, niks elektronisch, zo leer je tenminste echt rijden. Dat is mij verteld in ieder geval..

Ik heb in de toekomst wel allemaal wilde plannen met me dettje, maar ik wil niet dat jullie me meteen als heiden afschrijven. Knipoog

Owja, verder heb ik nog nooit met me choke dicht gereden, ik durf em niet te ver dicht te duwen..

Groet
topcat
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 09 December 2009, 18:53:00 »

hallo max
van harte welkom op het forum en ik mag hopen dat je veel plezier met je kadett gaat beleven.
gr jacob

kadett caravan 2.4 1969
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 09 December 2009, 19:27:00 »

Hoi Max  

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
kadett-doc
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 09 December 2009, 21:56:00 »

hoi Max, welkom hier op het forum. bij deze neem ik meteen het petje af dat je juist een rijbewijs hebt en meteen een hele goede keuze hebt gemaakt. jammer van al die nukken meteen, maar als deze verholpen zijn dan kun je jaren met plezier rijden.

Chris:{blink}
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: