He Paul,
je bent toch niet met een Ferrari bezig

Zonder gekheid, dat is mooi speelgoed!
Erwin
gelukkig niet

een Ferrari

ten 1e: Italiaans

ten 2e: zitten 6 van zulke carbs op

dus ook geen leuk verbruik meer..
en deze carb ben ik al vanaf dat ik mn eerste dettje heb aan het verzamelen met originele oude onderdelen

en heb hem nu eindelijk compleet.
MAARRE over deze dubbele carburateurset... deze heeft een "vreemd" soort inlaatspruitstuk wat ik nog niet eerder heb gezien? deze heeft tussen de carbs ook nog een (vacuum?) aansluiting?
Jeroen: heb je toevallig nog een closeup foto van de carbs en spruitstuk?
gr Paul
Ik zal vd week wel eens de luchtfilterbehuizingen er eens afhalen en een paar foto's knippen. Dan is het wat beter(mooier

) te zien allemaal. De vacuum-aansluiting is volgens mij idd vd automaat
Verbruik valt best mee 1 op 10 op de lange afstand is goed te doen( max 100km/h) . Ik ben benieuwd of ik de auto nog goed aan het lopen krijg. De gasstang die in het schutbord gaat zit nu goed op de plaats, maar de auto liep goed zonder die lagerbus. Van het voorjaar als het weer wat beter weer is ga ik de SR pas starten. ( voor zover ik me kan inhouden tot die tijd

)
Ziet er overigens super uit Paul zon setje, maar ik hou mn es-erretje lekker origineel. Heeft wel iets zo origineel mogelijk laten. Zelfs de snelwegvignetten enz. die op de ramen zitten laat ik mooi zitten...
grtzzz