|
2300S
|
 |
« Gepost op: 14 Januari 2019, 16:01:40 » |
|
zomaar een idee.... maar wie weet welke auto dit is ?? eens kijken of er nog wat kennis is hier
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Januari 2019, 18:44:18 » |
|
Volgens het onderschrift een Opel rekord P2 1963  . Anders had ik het niet geweten. Maar dit kan wel leuk worden. Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Januari 2019, 19:08:10 » |
|
hahaha..hoe dom... was maar een idee... ooit eens bij een ander forum gedaan nml... heeeel lang geleden...diegene die hem raad moet er weer een ander opzetten
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Januari 2019, 21:00:30 » |
|
Oké zal er een over denken. Zijn er nog regels wat betreft merk en leeftijd?
Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Januari 2019, 21:04:20 » |
|
Wat mij betreft niet....alleen hoe ouder hoe moeilijker hoe langer het duurt natuurlijk...mag wat mj betreft ook een ander merk...maar Opel is natuurlijk altijd leuk.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Januari 2019, 21:05:52 » |
|
En hoe meer er mee doen ,hoe leuker. En vragen over de foto mag altijd
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
PaulBKadett
Full Member
  
Berichten: 142
Geniet van het Leven...
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Januari 2019, 21:09:25 » |
|
Is idd leuk, maar nadeel van een dergelijk topic is dat de plaatser van de afbeelding eigenlijk de moeite moet nemen om een plaatje dusdanig te veranderen dat je het origineel niet kunt googlen, 
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Veel Kadett-Rijders hebben half Europa doorkruisd, maar nog nooit hun gereedschap gezien...
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 14 Januari 2019, 21:15:07 » |
|
Dat klopt.... En sportief zijn en als je een deel vd de foto pakt zoals ik deed ( en niet naam en type eronder zet) is het heel leuk....denk ik
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 Januari 2019, 23:50:21 » |
|
En zie hier https://goo.gl/images/tDb6Pv het totaalplaatje  . Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Januari 2019, 00:40:30 » |
|
En hier is dan mijn bijdrage. Succes met raden.
Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Januari 2019, 08:44:56 » |
|
is het Engels ??
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Januari 2019, 08:57:25 » |
|
Nee.
Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|
2300S
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Januari 2019, 09:04:59 » |
|
Dacht eerste een Mercedes 170.. maar nee... Wel Duits ?
|
|
|
|
|
Gelogd
|
|
|
|
|
Olaf
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Januari 2019, 09:16:02 » |
|
Volgens mij is het een Opel Olympia van de allereerste serie, 1935-1940.
Groeten Olaf
|
|
|
|
|
Gelogd
|
Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie) Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1) Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
|
|
|
|
19Willem71
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Januari 2019, 12:31:24 » |
|
Ja, Olaf heeft het goed.
Groet, Willem.
|
|
|
|
|
Gelogd
|
De groene dame is de 43-95-XX
Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
|
|
|
|