Ja, zekeringen controleren is de eerste stap.
Ik zou ze stuk voor stuk er uit nemen, contacten goed reinigen en ook de klemmetjes waar ze tussen zitten licht opschuren.
Daarna kijken of het zekeringgebeuren klopt.

Onderste serie is de "aanvoer" van de stroom, de bovenste serie gaat naar de gebruikers.
Daar waar de + bij staat is ongeschakeld plus; dus ook met contact uit moet op de onderste 12V staan en bij een goede zekering op de bovenste ook.
Waar de blauwe strepen staan, is het geschakeld plus; op de 3+2 onderste contacten staat alleen 12V bij ingeschakeld contact (op de bovenste 3+2 bij goede zekeringen natuurlijk ook)
Goed te weten is, dat de verlichting voorzijde, dim en groot, ongezekerd is ; deze 4 gebruikers (2xdim en 2xgroot) krijgen hun stroom dus niet via een zekering maar direct vanaf de stuurschakelaar. (domme constructie, ongezekerd is onverstandig

)
Ik zou niet hap-snap aan het uitproberen/testen gaan, maar systematisch werken.
Eerst de zekeringen, dan de verbindingen van de zekeringen naar de schakelaars, dan over de schakelaars heen (geven zij stroom door bij in/uit schakelen) en dan vanaf de schakelaars naar de verbruikers.
Wel zou ik na controle van de zekeringen als eerste de aarde van de voor-verlichting controleren.
Deze aarde gaat standaard via de bevestigingsschroeven van de units, maar deze verbinding is vaak verroest en gammel.
Om te testen een paar langere bruine kabels met kroko-klemmen nemen/maken en de behuizing van de units aansluiten op aarde (minpool accu of ergens op bijv. het motorblok of carrosserie.
Dit om een aarde-probleem uit te sluiten of op te lossen.