Holland Kadett B Club Forum
18 April 2026, 01:14:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Roestgaten  (gelezen 5870 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaak
Gast
« Gepost op: 06 Januari 2010, 20:47:00 »

hallo iedereen.
nu eindelijk de eerste doorgeroeste plekken weg zijn heb ik alweer de volgende gevonden.
heb aan beide kanten onder de knipperlichten op de hoeken gaten zitten.
weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? kan ik hiervoor gewoon een spatbord voor kopen en dat stuk overzetten? of zit die bocht er dan net niet in? of zijn er mischien apparte stukken te krijgen??

alvast bedankt voor de hulp{clover}
Jinx
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Januari 2010, 01:34:01 »

Dit is bij veel kadettjes zo helaas. En ik denk niet dat er kleine reparatiestukjes voor te koop zijn.

Nieuwe/goeie voorschermen zijn duur en daarmee is het deel van de keienvanger nog even roestig. De goedkoopste manier is de hoekjes zelf kloppen, maar dat is wellicht ook meteen de moeilijkste. Veel duurder maar iets makkelijker is een nieuwe keienvanger en nieuwe voorschermen.

Chris (kadett-doc) onder andere zal hier ongetwijfeld meer uitleg over kunnen geven (hij vervangt bijna standaard het hele voorfront)

cock
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28 December 2011, 21:38:28 »

Hallo Sjaak .Heb je een foto van de rotte plekken .Ik heb nog een stukje linker en rechter voorfront waar je wel wat aan heb.Gr Cock
Jeroenvans
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 28 December 2011, 22:16:22 »

Dit is bij veel kadettjes zo helaas. En ik denk niet dat er kleine reparatiestukjes voor te koop zijn.

Nieuwe/goeie voorschermen zijn duur en daarmee is het deel van de keienvanger nog even roestig. De goedkoopste manier is de hoekjes zelf kloppen, maar dat is wellicht ook meteen de moeilijkste. Veel duurder maar iets makkelijker is een nieuwe keienvanger en nieuwe voorschermen.

Chris (kadett-doc) onder andere zal hier ongetwijfeld meer uitleg over kunnen geven (hij vervangt bijna standaard het hele voorfront)
dat zou hij absoluut kunnen, die man heeft zn nickname zeker verdient, alleen helaas komt hij hier niet meer...

Kadett B L "super" 1968 LPG
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: