|
veldhuizen
|
 |
« Gepost op: 05 April 2018, 11:44:16 » |
|
Goedemiddag allemaal. Mijn kadett is toe aan een nieuwe bladveer. Nu zag ik dat splendid nieuwe verkoopt. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien nog een ander adres waar ze deze leveren? Groeten Jelle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 06 April 2018, 18:19:55 » |
|
Ah dankje, goed om te horen. Dan ga ik die ook maar bestellen denk ik. Normaal haal ik zoiets het liefst gewoon zelf op alleen dit is me wel iets te ver, maar denk ik de enige optie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 24 April 2018, 20:12:24 » |
|
Helaas momenteel niet leverbaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 November 2018, 20:22:57 » |
|
Intussen heb ik ook de bladveer binnen en ga ik deze winter m'n vooras maar helemaal opfrissen. Nu heb ik alleen 2 vraagjes, De ijzeren plaatjes met rubberlaag boven de bladveer kunnen op meerdere manieren gemonteerd worden, ze hebben meerdere montage gaten en een dikke en dunne kant op het rubber. Wat is de juiste manier? Ook zie ik bij foto's van voorassen dat er verschil zit in hoe de bovenste fuseekogel gemonteerd wordt, ivm het sleufgat. Wat is hier de juiste manier voor? Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 November 2018, 06:32:06 » |
|
aan de buiten kant moet je de groot mogelijkste opening hebben
na alles weer in elkaar moet je wel opnieuw uitlijnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 November 2018, 07:58:13 » |
|
Bedoeld u dat bij de bladveerrubbers of de fuseekogels? Uitlijnen zal zeker gedaan worden na die tijd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 November 2018, 10:18:17 » |
|
Ah top! Dat is wel duidelijk ja! Nu alleen nog even uitzoeken hoe die bovenste fuseekogels horen. Bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ockdet
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 November 2018, 07:07:47 » |
|
bij de fuse kogel boven moet je aan de buiten kant de opening zo groot mogelijk hebben ik had dit toen ik uitlijnde verschillend en toen de kogel gedraaid toen waren bijde kanten goed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 November 2018, 19:22:59 » |
|
Top! Bedankt allemaal! Zo moet het wel weer lukken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Februari 2019, 12:47:08 » |
|
Afgelopen weekend voor het eerst gereden met de nieuwe bladveer, wat een verschil! Echt een aanrader:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kermitc
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Februari 2019, 12:28:16 » |
|
Heb je verlaagd of originele?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veldhuizen
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Februari 2019, 20:39:10 » |
|
De verlaagde, eerst had ik de originele met een blokje er tussen om te verlagen. Vond ik niet fijn rijden en hij ging steeds schever staan omdat de bladveer rechts door boog. Nu staat hij weer mooi recht en rijd echt heel fijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|