Holland Kadett B Club Forum
29 April 2026, 12:07:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Boekje: Karl Muller - Opel - Militarfahrzeuge 1906-1956  (gelezen 6865 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 10 Mei 2009, 11:19:00 »

Tijdens mijn zoektocht naar Opel-informatie kwam ik een boekje tegen op Usenet waar ik nog nooit van had gehoord.
Ik heb dit gedownload, en het staat nu tijdelijk als download op mijn eigen test-site klaar voor mensen die het ook willen hebben.

Het is een boekje dat gaat over de rol van Opel tijdens de eerste en tweede wereld oorlog. Het laat aan de hand van veel foto's zien wat voor millitaire voertuigen Opel allemaal heeft gemaakt voor de Duitsers.

http://tinyurl.com/q32ars

Let op! Dit is een bestand van 96Mb. Je kunt dit het beste opslaan. Dit gaat door met de RECHTER muisknop op de bovenstaande link te klikken, en niet met de LINKER muisknop.
Kies vervolgens voor DOEL OPSLAAN ALS.

Veel leesplezier

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
wienf390
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Mei 2009, 11:19:00 »

Ralph,

Heb hem al gedownload lijktme een leuk en interesant boek, trouwens de auteur die heeft al veel boeken geschreven over opel en heeft als ik het goed heb een opelclub in Duitsland opgericht. Hij zelf rijdt in een opel kapitein uit de begin vijftiger jaren,deze heeft hij al zeker 40 jaar in zijn bezit.

Groeten Fred
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: