Holland Kadett B Club Forum
26 Juni 2026, 22:40:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Een half uur OPEL genieten  (gelezen 6551 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gert
Hero Member
*****
Berichten: 2546



Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 21 Mei 2016, 21:28:47 »

http://www1.wdr.de/mediathek/video/sendungen/video-nur-fliegen-ist-schoener---ein-leben-fuer-opel-100.html
Gelogd

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Olaf
Global Moderator
Hero Member
*****
Berichten: 1209


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mei 2016, 22:57:57 »

Super gaaf! Een paar jaar geleden heb ik samen met Erwin het geluk gehad om hen te mogen bezoeken, wat je daar ziet is echt heel apart.

Groeten Olaf
Gelogd

Kadett 2-deurs 1200S 1970 Luxus LS Automatic
Kadett 4-deurs 1200N 1973 Sedan
Kadett 4-deurs 1700S 1969 Luxus Sedan (in restauratie)
Kadett 5-deurs 1700D 1968 Luxus Car-A-Van (project 1)
Kadett 5-deurs 2000S 1970 Car-A-Van 4x4 (project 2)
hummer
Sr. Member
****
Berichten: 375



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Mei 2016, 07:50:08 »

Leuke film!
Gelogd
Ger
Jr. Member
**
Berichten: 82


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Mei 2016, 08:28:19 »

Wat een mooie film  Lachen Lachen .

Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . Verbaasd Verbaasd

Groeten Ger
Gelogd
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Mei 2016, 10:59:45 »

Heel mooi. Die twee hebben een heel museum. Geweldig.

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
Rondjerijder
Sr. Member
****
Berichten: 471



Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Mei 2016, 13:09:45 »

Wat een mooie film  Lachen Lachen .

Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging . Verbaasd Verbaasd

Groeten Ger

Ondanks dat ik de pest heb aan kamperen zou ik het er voor een bezoek aan deze heren voor over hebben. Knipoog
Gelogd

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
opelvin
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Mei 2016, 20:15:23 »

Geweldig mooie film. Dat zijn nog eens Opel mannen in hart en nieren.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines