Wat een mooie film

.
Ik heb er van genoten , misschien een idee om daar in de buurt een kampeer weekend te organiseren met bezichtiging .

Groeten Ger
Ondanks dat ik de pest heb aan kamperen zou ik het er voor een bezoek aan deze heren voor over hebben.
