Holland Kadett B Club Forum
12 September 2025, 10:41:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kampeerweekend Kadett B Club 11-12 augustus 2012  (gelezen 13189 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 April 2012, 21:25:12 »

Beste B-liefhebbers,

Met de kou van de voorjaarsmeeting nog in de botten kijken we alweer vooruit naar de hopelijk warme zomer! Op 11 en 12 augustus organiseren we samen met de Opel Veterans Club Belge het kampeerweekend in Ravels bij Turnhout. We hebben al een onderkomen, en het programma is nog niet bekend want we moeten nog voor de "onderhandelingen" naar België. Deze onderhandelingen zullen niet zwaar vallen, we hebben al een stuk van de Hedwigespolder opgegeven, dus er mag wel weer wat terugkomen.
We gaan er vanuit dat we eventueel al vrijdagavond kunnen komen. Op zaterdag zal het programma bestaan uit een tourrit en een BBQ waarbij hopelijk ook Belgisch bier aanwezig zal zijn.

Zodra het programma bekend is zet ik het op het forum en de mail. Kamperen is natuurlijk niet verplicht, je kan ook op zaterdag gewoon langskomen zonder te blijven pitten.

Groeten, Jacco
Max
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 19 April 2012, 10:06:10 »

Ik ben dan driften in vlissingen  Droevig

Het zit me niet mee met die data..
Gert
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 19 April 2012, 10:24:03 »

En wij zitten dan op ons vakantieadres.

Olympia A 1.1SR 1969 kleur L230 (silberblaumet.) vinyl dak
Jacco
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Juni 2012, 21:54:32 »

En hier dan de gehele uitnodiging:
Kampeerweekend 11 en 12 augustus 2012
Beste leden van de Kadett B-Club,
Hoewel het weer er momenteel niet op lijkt, is het zomer en kijken we vooruit naar het komende Kadett B uitje; het kampeerweekend! Zoals eerder aangegeven wordt het dit jaar georganiseerd in samenwerking met de Opel Veteran Club Belge in het plaatsje Ravels. Dit ligt over de grens bij Tilburg en is zeer goed te bereiken vanuit Eindhoven, Tilburg en Breda.
Ons gewaardeerde lid Danny de Bruyne heeft zich ingezet om er samen met zijn andere club een geslaagd treffen van te maken! We hebben een mooie locatie gehuurd, waar voldoende plek is om auto’s te stallen en te kamperen, en waar we bij eventueel slecht weer ook binnen kunnen zitten. Douches en WC’s zijn aanwezig, ontbijt en avondeten worden verzorgd.
Zoals elk jaar heeft u de keuze uit een programma waarbij u zelf kunt beslissen hoe lang of kort u blijft en met welke activiteiten u meedoet.
Het programma ziet er als volgt uit:
Vrijdagavond: aankomst van de eerste kampeerders.
Zaterdag:    ontbijt voor de kampeerders en aankomst van de rest.
In de middag vertrekken we voor een toerrit van ongeveer 60 km door de mooie omgeving van Ravels. Hierbij kunnen we onderweg lunchen.
Rond etenstijd komt er een frietkraam op de kampeerlocatie waarbij u voor een vast bedrag alles mag bestellen wat u lekker vindt!
s’Avonds is er een gezellig samenzijn waarbij de consumpties voor een zeer schappelijk bedrag beschikbaar zijn. Heeft u nog oude elpee’s? Neem ze mee en wij draaien ze!
Zondag:    ontbijt voor de kampeerders.
      In de middag is het mogelijk om nog een toerrit door de omgeving te rijden.
Voor elk wat wils dus. Bekijk voor jezelf wat het beste programma is, alles is mogelijk; 1 of 2 nachten blijven slapen, alleen een toerrit met de frietkraam, enz, enz.
Meedoen? Stuur een mail naar ledenkadettb@gmail.com en wij sturen je alle informatie en prijzen. Je kunt je opgeven t/m 29 juli 2012.
Graag tot ziens in Ravels!
Met vriendelijke groeten

Het bestuur van de Kadett B Club
kwadettilac
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Juni 2012, 09:41:10 »

Hoi bestuursleden,

Ik was natuurlijk nieuwsgierig naar onze Belgische vrienden, leuke site hebben ze maar....
Bij de agenda staat dit weekend (nog) niet vermeld?

Een weekend later hebben onze Oosterburen hun jaarlijkse kadettjes weekend.
Zij bestaan 25jaar, en voor ons wel een stukje dichterbij Knipoog.

2 Weekendjes achter elkaar is teveel van het goede, dus ik twijfel nog.

Groet,

Erwin

Auto's jonger dan de bestuurder missen karakter daarom:
Olympia A Coupé 1.9S (Origineel) BJ 1969, 204 Kosmosblau met zwart vinyldak.
Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
Cadillac Sedan De Ville BJ 1959.
kwadettilac
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Augustus 2012, 13:24:35 »

Hoi Kampeerders,

Hoe was het afgelopen weekend?
Krijgen we nog een sfeer impressie te zien?
Volgend weekend wil ik naar het treffen van onze oosterburen en ik wil graag in de juiste stemming komen Knipoog.
Alleen wel even duimen dat dit weer ook aanhoud Grijns.

Bvd,

Erwin

Kadett-B Car-A-Van 5deurs 1.2S BJ 1968 Lago Blauw met wit dak (www.mijnalbum.nl/Album=ENVVHO3C).
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Augustus 2012, 14:36:19 »

Erwin,

We hebben een geweldig leuk weekend gehad! Onze zuiderburen waren erg gastvrij, en we hebben echt 2 leuke dagen gehad! Danny had een zeer mooie tocht uitgezet, waarbij hij ontheffing had om over de vele mooie fietspaden te mogen rijden met onze oude opeltjes! Deze tocht was dan ook zeer geslaagd!

Ik was alleen mijn camera vergeten, dus voordat ik een foto-album kan plaatsen op de site, moet ik even wachten tot ik de foto's van Alex binnen heb.

We waren in totaal met aardig wat Opeltjes bij elkaar, waarvan een groot gedeelte B-kadett of Olympia-A waren.

Ik hoop dat Jaime zijn foto's hier wilt plaatsen, dan kunnen we alvast genieten. Zodra ik de foto's van Alex heb, maak ik een verslagje voor op de website, en een nieuw foto-album aan.

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Augustus 2012, 21:33:40 »

Met dank aan Jaime van het Net, de foto's die hij heeft gemaakt op het kampeerweekend  Grijns Super gedaan Jaime, en nogmaals bedankt!

(c)2012 Jaime van het Net

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kwadettilac
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 14 Augustus 2012, 11:11:06 »

Ziet er inderdaad gezellig en geslaagd uit!

Mvg,

Erwin

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: