heb afgelopen week 2 mensen "geholpen" die een probleem hadden met hun detje en al door meerdere mensen waren geholpen (van het kastje naar de muur) en gewoon lukraak iets toegestuurd kregen waar ze geheel niets aan hadden en het probleem bleef

bv mensen hadden een detje en deze auto na 1x remmen remde deze niet meer en moest het hele systeem ontlucht worden?!?
deze mensen waren "wanhopig" op zoek naar een nieuwe hoofdremcilinder (5e exemplaar die kapot bleek) na ongeveer alles al vervangen te hebben zou dat het enige nog kunnen zijn wat telkens kapot zou gaan.
via via kwam ik in contact met deze mensen en zei dat ik er wel een had liggen (meerdere zelfs) maar vroeg wat het probleem was dat ie niet remde en om foto's? daarop kreeg ik een foto waarop een hoofdremcilinder stond voor schijfremmen en de mensen hadden trommels

daarop zei ik dat ze een geheel verkeerde hoofdremcilinder hadden en dat die niet op trommels paste, waarop ze zeiden dat deze cilinder telkens als hoofdremcilinder voor trommels was verkocht tot 5x aan toe. schijnbaar is het voor sommige mensen niet meer de moeite om iets uit te pluizen en maar iets verkopen om de winst.
wie heeft hier meer ervaringen mee?

??
gr Paul