Holland Kadett B Club Forum
25 Juni 2026, 19:20:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
   Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ruitenwisser armen en motor.  (gelezen 10141 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 17 Maart 2018, 18:49:17 »

Ik het in de aanbieding:

1 setje ruitenwisser armen zwart gespoten en is er weer bijna vanaf.
2 ruitenwisser motoren. (werking nog onbekend).

Bij interesse graag PB. Foto's op aanvraag.

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
Rondjerijder
Sr. Member
****
Berichten: 471



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Januari 2019, 15:29:40 »

Ik het in de aanbieding:

1 setje ruitenwisser armen zwart gespoten en is er weer bijna vanaf.
2 ruitenwisser motoren. (werking nog onbekend).

Bij interesse graag PB. Foto's op aanvraag.

Groet, Willem.

Is het nog voorradig en beschikbaar ?
Gelogd

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Januari 2019, 20:12:49 »

Wat zoek je precies? De motoren heb ik nog armen moet ik even opzoeken.

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
Rondjerijder
Sr. Member
****
Berichten: 471



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Januari 2019, 10:12:12 »

Ik heb alleen een motor nodig, er schijnen twee types te zijn.
Een "lange" en een "korte", ik moet de lange hebben.
Misschien kan ik ook iets met de korte uitvoering maar dan zou ik hem eerst even moeten zien.
Gelogd

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
19Willem71
Hero Member
*****
Berichten: 918


De Groene Dame


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Januari 2019, 19:48:27 »

@rondjerijder, je hebt een berichtje.

Groet, Willem.
Gelogd

De groene dame is de 43-95-XX

Een dag zonder in de Kadett b gereden te hebben, is een verloren dag!
Rondjerijder
Sr. Member
****
Berichten: 471



Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 23 Januari 2019, 21:35:44 »

@rondjerijder, je hebt een berichtje.

Groet, Willem.

Foto's maken ging niet, motor zit nog onder het dashboard maar heb je wel plaatjes gestuurd via PB.
Gelogd

Uiteindelijk is het allemaal oud ijzer.
ockdet
Hero Member
*****
Berichten: 800


mijn kadett


Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Januari 2019, 20:03:39 »

had dat laatst ff gezegd toen je velgen gehaald hebt 
 ik heb nog wel wat liggen 
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines