Holland Kadett B Club Forum
26 Mei 2026, 03:25:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Cruise-In 2010 Kerkrade  (gelezen 8887 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 15 Maart 2010, 12:52:37 »

Ook dit jaar is er weer elke donderdagavond een treffen van mei t/m oktober. Dit is al jaren bij de burgerking in kerkrade. Aanbod van auto's varieerd van americaans helemaal custum tot originele fiats 500. Sfeer is altijd goed. Entree gratis. Leuk om af en toe te kijken, of om elke week aanwezig te zijn.

Linkje: http://www.cruise-in.nl/

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
kadett-b20
Administrator
Hero Member

Kadett B AeroTop II - 1968

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Mei 2010, 22:04:16 »

Vandaag weer voor de eerste keer dit jaar gaan kijken. Omdat het (eindelijk) mooi weer was, leek het wel of iedere autoliefhebber zijn troeteldier wilde uitlaten. Het resultaat was dat er vanavond meer dan 300(!) oldtimers / custumcars aanwezig waren.

Helaas had ik geen fotocamera meegenomen, want dan had ik kunnen laten zien dat ik vreemd ben gegaan vandaag: Ik heb achter het stuur van een Ford T-bird cabriolet gezeten. Deze heeft een kennis van mij 3 weken geleden gekocht, en stond deze vandaag te showen.

Naast de vele Americaanse auto's zijn er ook altijd veel 'gewone' oldtimers aanwezig. Vandaag zelfs 8 B-kadettjes geteld!

Kortom: ben je een keer op donderdagavond in de buurt van zuid-limburg: Kom even naar Kerkrade, want daar is altijd wel iets te beleven!

Ralph

Kadett B 11N - wit - 1973 - "Tijdelijke" Kadett maar nu al jaren in mijn bezit
Kadett B Aerotop II - blauw - 1968 (resto-project) Staat nu eindelijk in de loods om aan te beginnen
Rekord E1 Car-A-Van - geel - 1978 Staat te wachten om weer de weg op te mogen
Sideburn
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Mei 2010, 17:58:54 »

Absoluut een aanrader inderdaad, stukken beter als op de bank hangen  Grijns Prachtige auto's en altijd leuke gesprekken, als het even kan zeker de moeite waard om langs te gaan. Heb ook even met Ralph gepraat en net als Ralph even vreemdgegaan maar bij mij was t een 57er Chevy Bel Air, wat een heerlijke auto...

'72 Kadett B 12S Automatic  --  '65 Rekord A 1700 L --  '68 Diplomat A 4.6 V8  --  '73 Fiat 124 Sport CoupĂ© 1800  --  '98 Jaguar XK8 CoupĂ©
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: