Hoi,
Ik ben momenteel bezig met het monteren van de nieuwe (imitatie)spatborden op mijn kadett.
Nu loop ik een tegen een probleem aan bij de aansluiting op de deuren.
Als je de naad bekijkt aan de boven en onderkant van de deur dan zitten ze mooi gelijk, maar in het midden zijn ze te breed.
Dit kan ik er volgens mij niet uit stellen!
Nu heb ik gehoord dat ik dan het beste de spatborden kan oplassen omde naden gelijk te krijgen.
Zou dit kunnen en zo ja is dit echt specialisten werk of kan je het zelf als je een beetje kan lassen?
Ik heb ook een imitatie front en het is mij opgevallen dat de richtingaanwijzers aan de zijkanten iets naar beneden staan, na heel veel fotos te hebben bekeken heb ik gezien dat er meer zijn met dit probleem. Kan dit kloppen of moet ik weer aan het verbouwen?
Een grote ramp trouwens dat imitatie spul

Kost bloed zweet en tranen om passend te krijgen.
Groeten Erik